Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUmeåUmeå
You need to log in to create posts and topics.

Hej allihop! Jättekul att det finns en Umeågrupp! Det visste jag inte. Tack Ingmari för tipset.

För att svara på Brittas fråga längre upp gällande om det finns några fler tävlingar i området så kan jag upplysa om att det finns många (med olika karaktär,

åh! fanns ju massa kul jag inte tänkt på/vetat om! Tack 😀

Någon som kan rapportera från första passet på funktionell träning på iksu? =)
Vilka här ska springa vinterutmaningen förresten?

Jag ska springa Vinterutmaningen men jag har inte varit på funktionell träning.

Vinterutmaning här med! Nope, kan inte det ännu, men efter passet nästa onsdag kan jag! 🙂 (blev ju inställt denna onsdag visst)..går annars väldigt dåliga tider tycker jag..typ mitt på dagen.. :S

När och vart ska ni springa?
Känns som jag bara kommer att skjuta upp det så det blir för sent för att komma med i statistiken... 🙁

Sprang idag på iksus löpband! Första milen..jag kommer ju aldrig att springa ute under vintern ändå, så det får bli på löpband!

Jag sprang på löpbandet idag med, men bara 4 km. Var så fruktansvärt kvavt där! Har nån testat det nya konditionarummet, är det bättre luft där?

När ska ni springa oktoberutmaningen och var? 🙂 Jag är sugen åp att vara med! 🙂

Jag tänker springa på lördag samma bansträckning som Umemilen, eftersom det är exakt en mil, samt att jag räknar med att det går att springa där ävern om det blir mycket snö. Det sista är en gissning i och för sig. Är det något som vet hur det brukar se u