Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUmeåUmeå
You need to log in to create posts and topics.

Man behöver inte vara medlem för att komma och springa långpass med oss. Det är rätt så blandad nivå och vi försöker alltid anpassa oss så att alla skall kunna hänga med. Det kan göras på olika sätt beroende på vilka som är med och var vi springer just de

Aha! Ja, det låter verkligen som en kul grej och det verkar ju vara ett vettigt upplägg. Hade liksom farhågor att det var i ett tempo man inte skulle mäkta med. Men det verkar ju passa för alla! Tack för infon, jag hoppas på att kunna vara med någon gång!

Det låter väldigt kul!

Jag har också lurat på att testa vara med på IKSU:s löptröning någon gång men fegat ur eftersom jag trott jag skulle vara superjumbo, nu har iochförsig träningen funkar rätt bra i sommar och jag är inte längre så vansinnigt långsam.

"Problemet" är väl at

Ingmarie, har du funderat nåt mer på funbeat-racet?

Njae, inte mer än att det är en väldigt trevlig idé. Och att jag hoppas att någon driftig person tar tag i saken. Karin?? 😉

Fast strängt taget skulle man väl bara kunna bestämma en tid och plats? Det behövs kanske inte så mycket fixning? Hur gjorde de i

Oj, du var ju online tiill och med!
Känns som vi borde ha det snart, om det ska bli nåt i höst. Okej, finns inga dåliga väder, men det är ju helt klart mycket trevligare att springa när det inte regnar istappar.

Ja egentligen borde man ju bara kunna lägg

Umemaran är nästa lördag och det är väl rätt många som ska vara med där, men helgen därpå kanske? Innan det blir alltför mycket vinter. Grilla korv eller så är ju alltid trevligt.

Nu ska jag snart bege mig ut och springa, men vi får prata mer om saken.

Jag vi får defenitivt diskutera saken vidare!
Åh jag bara skjuter och skjuter på min mil... känner mig lite förkyld...

Hej!
Nu har jag också anslutit mig till gruppen. Tyvärr ingen umemara för mig eftersom jag är på praktik i Göteborg men skall försöka hålla koll här om det dyker upp något roligt för det är alltid kul att hitta nya träningsvänner ju!
Tar också gärna emot