Quote from Funbeat user on 9 October 2008, 22:47Jag läste på en affisch på IKSU att det skulle vara någon form av intro av det nya gymmet. Ska se om jag hittar mer info.
Jag läste på en affisch på IKSU att det skulle vara någon form av intro av det nya gymmet. Ska se om jag hittar mer info.
Quote from Funbeat user on 9 October 2008, 22:54Tar tacksamt emot info. Tillbaka i umeå 17e oktober och åker igen 26e så tänkte försöka få tid däremellan om det finns något sådant.
Tar tacksamt emot info. Tillbaka i umeå 17e oktober och åker igen 26e så tänkte försöka få tid däremellan om det finns något sådant.
Quote from Funbeat user on 9 October 2008, 22:58Hittade inte heller något på hemsidan, men jag kan kolla på Iksu nästa gång jag är där.
Hittade inte heller något på hemsidan, men jag kan kolla på Iksu nästa gång jag är där.
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 14:29*mutter* tyvärr blir det ingen kvartsmara för mig, har gått och blivit förkyld. *suck*
Nästa gång får jag springa dubbelt så långt.
*mutter* tyvärr blir det ingen kvartsmara för mig, har gått och blivit förkyld. *suck*
Nästa gång får jag springa dubbelt så långt.
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 14:34Trist, Anders!
Tortyrledaren på dagens spinningpass sa att hon hade varit på funktionell träning och fått vidrig träningsvärk.
Är det ingen annan än jag som ska springa kvarsmaran? Det stod i VK att det var ca 100 anmälda, men jag förstod det som att de
Trist, Anders!
Tortyrledaren på dagens spinningpass sa att hon hade varit på funktionell träning och fått vidrig träningsvärk.
Är det ingen annan än jag som ska springa kvarsmaran? Det stod i VK att det var ca 100 anmälda, men jag förstod det som att de
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 14:35Jo, Karin kanske skulle springa? Var det så?
Jo, Karin kanske skulle springa? Var det så?
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 14:59Jag tänkte ge mig på hela maran. Sen om jag kommer längre än en kvartsmara är ju en annan femma... 🙂
Jag tänkte ge mig på hela maran. Sen om jag kommer längre än en kvartsmara är ju en annan femma... 🙂
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 15:37Jag kanske skall springa kvartsmaran också, men jag bestämmer mig imorgon. Tyvärr har jag råkat på en mindre sträckning. 🙁
Jag kanske skall springa kvartsmaran också, men jag bestämmer mig imorgon. Tyvärr har jag råkat på en mindre sträckning. 🙁
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 18:01Nej, jag ska inte springa. Jag är bara allmänt nyfiken 🙂
Har just varit på iksu och ska snart ut och äta, så kanske inte bästa uppladdningen 😉
Nej, jag ska inte springa. Jag är bara allmänt nyfiken 🙂
Har just varit på iksu och ska snart ut och äta, så kanske inte bästa uppladdningen 😉
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 18:06Nähä, då blir det väl bara jag då. 🙁
Jag har också varit på IKSU och nästan dött av spinning, samt har nu ätit en bättre middag - kanske inte heller optimal uppladdning. (H)
Nähä, då blir det väl bara jag då. 🙁
Jag har också varit på IKSU och nästan dött av spinning, samt har nu ätit en bättre middag - kanske inte heller optimal uppladdning. (H)