Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUmeåUmeå
You need to log in to create posts and topics.

Jag läste på en affisch på IKSU att det skulle vara någon form av intro av det nya gymmet. Ska se om jag hittar mer info.

Tar tacksamt emot info. Tillbaka i umeå 17e oktober och åker igen 26e så tänkte försöka få tid däremellan om det finns något sådant.

Hittade inte heller något på hemsidan, men jag kan kolla på Iksu nästa gång jag är där.

*mutter* tyvärr blir det ingen kvartsmara för mig, har gått och blivit förkyld. *suck*

Nästa gång får jag springa dubbelt så långt.

Trist, Anders!

Tortyrledaren på dagens spinningpass sa att hon hade varit på funktionell träning och fått vidrig träningsvärk.

Är det ingen annan än jag som ska springa kvarsmaran? Det stod i VK att det var ca 100 anmälda, men jag förstod det som att de

Jo, Karin kanske skulle springa? Var det så?

Jag tänkte ge mig på hela maran. Sen om jag kommer längre än en kvartsmara är ju en annan femma... 🙂

Jag kanske skall springa kvartsmaran också, men jag bestämmer mig imorgon. Tyvärr har jag råkat på en mindre sträckning. 🙁

Nej, jag ska inte springa. Jag är bara allmänt nyfiken 🙂
Har just varit på iksu och ska snart ut och äta, så kanske inte bästa uppladdningen 😉

Nähä, då blir det väl bara jag då. 🙁

Jag har också varit på IKSU och nästan dött av spinning, samt har nu ätit en bättre middag - kanske inte heller optimal uppladdning. (H)