Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUmeåUmeå
You need to log in to create posts and topics.

Börjar visst spamma direkt....
Det där med Iksu friidrotts pass göran? måste man vara medlem i iksu friidrott då? eller räcker det med bara guldkort? Vet att jag funderade på att joina friidrottsträning för några år sedan och mailade dom men sen kom det

Här är en direktlänk till informationen om IKSU Friidrotts träning:
http://www.iksu.se/sv/Tavlingochfriluftsliv/Friidrott/Gemensam-traning-Training-for-everybody/
Den träningen låter trevlig, men jag har börjat inrikta mig på skidåkning så jag skippar det

Petra: Man behöver inte vara medlem för att hänga med på långpassen, och inte heller ha kort på IKSU. Du är jättevälkommen att haka på när du vill. Man behöver för övrigt inte ha kort på IKSU för att vara medlem i IKSU Friidrott.

Man behöver heller inte

Ska nog titta förbi någon lördag när jag är tillbaka i stan i november! Låter kul med sällskap fast också lite nervöst att inte platsa men det löser sig ju alltid.

Tack för bra länkar också Jonas! Vet att jag har vart inne på den där skidsidan förut men

vilka skulle vara med på umemaran nu på lördag?

Jag - fast kvarsmaraton för min del.

Då är det bara till att ladda inför loppet då 🙂

inte jag tyvärr..men nu har jag iaf vart på iksus funktionella träning. HÅRT. Inte avancerat på nåt sätt men tufft. 45 minuter småsega men djupa rörelser, mkt utfall, benböj, gärna med 5kgs vikt som skulle pressas upp eller ut från kroppen..ja..det litade

Åh vad kul att du testat och gett ditt omdöme, blir kul att höra dagen-efter-kommentarerna 🙂

Hör gärna mer därifrån. Är också sugen på att testa när jag kommer tillbaka till stan. Egentligen mest intresserad av att kunna köra på gymmet i de nya grejorna. Någon som vet om de har några gruppgenomgångar där? Hörde ett rykte om det men inte hittat nå