Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUmeåUmeå
You need to log in to create posts and topics.

Du kanske skippar drinkarna idag då. Vilket jag inte gör. (H)
Men du fixar det där! Jag hejjar på dig 🙂

Tack för hejandet! Ja, jag skippar drinkarna. Men lite vin till fredagsmiddagen är väl en mänsklig rättighet? Ha det så trevligt i kväll!

🙂 Dagens rapport: Träningsvärk: baksida lår,insida lår och rumpa samt en del mellan skulderbladen..inte så att jag inte kan gå, men ändå..känns bra! 🙂 Jag tyckr absolut att ni ska testa..kändes verkligen som något nytt och fräscht fast det väl eg är mo

Ingmari: Självklart 🙂 Hoppas att ni slapp regnet och att det gick bra för dig idag!
Britta: Kul med rapport 🙂 Låter spännande, hörde av Evelina att det var bra för såna som mig som inte vill ha så mycket olika steg att hålla reda på så borde verkligen

jepps, 45 minuter är passen(det räckte!!)..imorse sprang jag iaf i nya konditionsrummet för första gången..mkt bra rum gällande luft o så..men jag hade nåt konstigt löpband som liksom "drog/hackade" på nåt sätt..men det funkade ändå. Dock undrar jag allti

Jag har testat nya konditionsrummet 2 dar i rad nu. Blir nog en favorit, mycket bättre luft. Tv:n får man i gång genom att trycka på power på fjärrkontrollen. Funkar oftast 😛
Däremot fick jag ont i höften av att springa på löpbandet igår så kanske också

Funktionell träningspassen låter som något att testa då. Synd på gymmet att de inte har fler genomgångar där, men det kanske kommer.

Jag har iof aldrig använt den där gymgenomgången man väl fick när man köpte kort. Någon som vet om den finns kvar några å

nej eller hur?! jag har också slagits av den där introgymgenomgångstanken..var ju flera år sedan jag skaffade kortet men..ja, giltlighetstid? jag hoppas också på fler genomgångar av funk.träningssakerna..hehe..jag har försökt med powerknappen ;)..

hejochhå allihopen..hur går träningen?

Jovars. trots regn och rusk har jag återigen börjat springa utomhus- och älskar det precis som förr 🙂 IKSU hägrar de resterande dagarna där jag fått upp ögonen för spinning igen. Hörde igår att det blir live-dj nästa torsdag (igen) i 1½ timme så kan vara