Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUmeåUmeå
You need to log in to create posts and topics.

jaså? det lät ju!..såg att det var för ett tag sedan..men hur går det till? och 1½timme lät ju lite smådrygt:Phaha..var du med förra gången?

DJn lirar musik som på krogen-nonstop och så körde vi sist rätt mkt backar eftersom det var house och lägre tempo i låtarna dåå. Riktigt skoj och skön musik! Rekommenderas verkligen 🙂

låter häftigt!!

Någon som varit runt nydalasjön nyligt?
Stod ju på skylten när jag var där i början av oktober att det skulle vara begränsad framkomlighet, men visst borde det gå att springa där ändå?

Jadå, det går absolut att springa - jag sprang runt sjön i söndags. Men det är inte så bra underlag - typ ganska stora stenar.

Okej, då är det som förra gången jag sprang, rätt stora spetsiga stenar emellanåt.
Snart dags för Novemberutmaningen dessutom. Hur ligger ni till?

Håller med om att underlaget är sisådär runt nydalasjön nu, åtminstone olle fiskares väg.
Gjorde min novemberutmaning redan i torsdags, åker bort 2 veckor imorgon. Gick riktit bra. Nästan helt platt mil (sofiehem-ålidhem-tomtebo-olle fiskares väg-kolbäcks

...hur var live-djpasset? kunde inte gå..

däremot provade jag nu äntligen bodycombat för första gången! Svettigt, men inte fruktansvärt jobbigt på samma sätt som punch out är..men jag kan nog tänka mig att det blir jobbigare och jobbigare när man får in

Såg på Umea.se att allmänhetens tider i friidrottshallen på Dragonen drar igång idag. Måndagar och onsdagar kl 19:30-20:30 är vad som gäller. Kan ju vara bra att känna till nu när det kan vara kallt, mörkt och isigt.

http://www.umea.se/invanare/kulturfri

Jag såg också det! Väldigt bra initiativ tycker jag!
Hoppas det är fler som sett det hela som kanske inte tränar så mycket på vintern.