Quote from Funbeat user on 17 October 2008, 19:01jaså? det lät ju!..såg att det var för ett tag sedan..men hur går det till? och 1½timme lät ju lite smådrygt:Phaha..var du med förra gången?
jaså? det lät ju!..såg att det var för ett tag sedan..men hur går det till? och 1½timme lät ju lite smådrygt:Phaha..var du med förra gången?
Quote from Funbeat user on 18 October 2008, 12:19DJn lirar musik som på krogen-nonstop och så körde vi sist rätt mkt backar eftersom det var house och lägre tempo i låtarna dåå. Riktigt skoj och skön musik! Rekommenderas verkligen 🙂
DJn lirar musik som på krogen-nonstop och så körde vi sist rätt mkt backar eftersom det var house och lägre tempo i låtarna dåå. Riktigt skoj och skön musik! Rekommenderas verkligen 🙂
Quote from Funbeat user on 18 October 2008, 16:38låter häftigt!!
låter häftigt!!
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 23:59Någon som varit runt nydalasjön nyligt?
Stod ju på skylten när jag var där i början av oktober att det skulle vara begränsad framkomlighet, men visst borde det gå att springa där ändå?
Någon som varit runt nydalasjön nyligt?
Stod ju på skylten när jag var där i början av oktober att det skulle vara begränsad framkomlighet, men visst borde det gå att springa där ändå?
Quote from Funbeat user on 25 October 2008, 00:07Jadå, det går absolut att springa - jag sprang runt sjön i söndags. Men det är inte så bra underlag - typ ganska stora stenar.
Jadå, det går absolut att springa - jag sprang runt sjön i söndags. Men det är inte så bra underlag - typ ganska stora stenar.
Quote from Funbeat user on 25 October 2008, 00:38Okej, då är det som förra gången jag sprang, rätt stora spetsiga stenar emellanåt.
Snart dags för Novemberutmaningen dessutom. Hur ligger ni till?
Okej, då är det som förra gången jag sprang, rätt stora spetsiga stenar emellanåt.
Snart dags för Novemberutmaningen dessutom. Hur ligger ni till?
Quote from Funbeat user on 25 October 2008, 10:48Håller med om att underlaget är sisådär runt nydalasjön nu, åtminstone olle fiskares väg.
Gjorde min novemberutmaning redan i torsdags, åker bort 2 veckor imorgon. Gick riktit bra. Nästan helt platt mil (sofiehem-ålidhem-tomtebo-olle fiskares väg-kolbäcks
Håller med om att underlaget är sisådär runt nydalasjön nu, åtminstone olle fiskares väg.
Gjorde min novemberutmaning redan i torsdags, åker bort 2 veckor imorgon. Gick riktit bra. Nästan helt platt mil (sofiehem-ålidhem-tomtebo-olle fiskares väg-kolbäcks
Quote from Funbeat user on 25 October 2008, 11:18...hur var live-djpasset? kunde inte gå..
däremot provade jag nu äntligen bodycombat för första gången! Svettigt, men inte fruktansvärt jobbigt på samma sätt som punch out är..men jag kan nog tänka mig att det blir jobbigare och jobbigare när man får in
...hur var live-djpasset? kunde inte gå..
däremot provade jag nu äntligen bodycombat för första gången! Svettigt, men inte fruktansvärt jobbigt på samma sätt som punch out är..men jag kan nog tänka mig att det blir jobbigare och jobbigare när man får in
Quote from Funbeat user on 27 October 2008, 10:53Såg på Umea.se att allmänhetens tider i friidrottshallen på Dragonen drar igång idag. Måndagar och onsdagar kl 19:30-20:30 är vad som gäller. Kan ju vara bra att känna till nu när det kan vara kallt, mörkt och isigt.
http://www.umea.se/invanare/kulturfri
Såg på Umea.se att allmänhetens tider i friidrottshallen på Dragonen drar igång idag. Måndagar och onsdagar kl 19:30-20:30 är vad som gäller. Kan ju vara bra att känna till nu när det kan vara kallt, mörkt och isigt.
Quote from Funbeat user on 27 October 2008, 15:22Jag såg också det! Väldigt bra initiativ tycker jag!
Hoppas det är fler som sett det hela som kanske inte tränar så mycket på vintern.
Jag såg också det! Väldigt bra initiativ tycker jag!
Hoppas det är fler som sett det hela som kanske inte tränar så mycket på vintern.