Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 13:32Tack för alla tips. Har också tänkt på den där märkningen vid cykelbanan vid älven. Brukar köra lite intervaller där ibland. Ska ner och kolla någon dag, kan ju mäta själv annars. Enda felet är att det ofta är så mycket folk som går/cyklar där bara och vi
Tack för alla tips. Har också tänkt på den där märkningen vid cykelbanan vid älven. Brukar köra lite intervaller där ibland. Ska ner och kolla någon dag, kan ju mäta själv annars. Enda felet är att det ofta är så mycket folk som går/cyklar där bara och vi
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 13:34Tack för alla tips. Har också tänkt på den där märkningen vid cykelbanan vid älven. Brukar köra lite intervaller där ibland. Ska ner och kolla någon dag, kan ju mäta själv annars. Enda felet är att det ofta är så mycket folk som går/cyklar där bara och vi
Tack för alla tips. Har också tänkt på den där märkningen vid cykelbanan vid älven. Brukar köra lite intervaller där ibland. Ska ner och kolla någon dag, kan ju mäta själv annars. Enda felet är att det ofta är så mycket folk som går/cyklar där bara och vi
Quote from Funbeat user on 6 November 2008, 16:13Efter hälsansstig tror jag också att det är kilometersmarkeringar.
Efter hälsansstig tror jag också att det är kilometersmarkeringar.
Quote from Funbeat user on 8 November 2008, 21:45Finns en uppmätt km på strandpromenaden, tror att det var LG Skoog som mätte upp den för 20 år sedan. Den startar uppe vid trappan vid Lundåkern, längst upp på strandpromenaden. Den går sedan nedströms älven, och km markeringen är på en lyktstolpe som det
Finns en uppmätt km på strandpromenaden, tror att det var LG Skoog som mätte upp den för 20 år sedan. Den startar uppe vid trappan vid Lundåkern, längst upp på strandpromenaden. Den går sedan nedströms älven, och km markeringen är på en lyktstolpe som det
Quote from Funbeat user on 9 November 2008, 14:30Olle fiskares hade ju varit toppen. Det är dessutom rätt ände av stan. Håller tummarna för att du kan göra det när de blir klara...
Olle fiskares hade ju varit toppen. Det är dessutom rätt ände av stan. Håller tummarna för att du kan göra det när de blir klara...
Quote from Funbeat user on 10 November 2008, 11:47Tänkte ta mig till det beryktade SM-spåret nån dag innan snön kommer och det är försent, men min undran är då, hur bra hittar jag som aldrig sprungit just den slingan när det är mörkt ute, vet att det är elljusspår men finns ju ändå en risk att springa fe
Tänkte ta mig till det beryktade SM-spåret nån dag innan snön kommer och det är försent, men min undran är då, hur bra hittar jag som aldrig sprungit just den slingan när det är mörkt ute, vet att det är elljusspår men finns ju ändå en risk att springa fe
Quote from Funbeat user on 10 November 2008, 11:49Jag har aldrig sprungit SM-spåret i mörker, men jag tyckte inte det var alldeles glasklart hur man skulle springa när jag sprang där första gången. Så jag skulle nog begå min premiär i dagsljus om det är möjligt. Ha så kul!
Jag har aldrig sprungit SM-spåret i mörker, men jag tyckte inte det var alldeles glasklart hur man skulle springa när jag sprang där första gången. Så jag skulle nog begå min premiär i dagsljus om det är möjligt. Ha så kul!
Quote from Funbeat user on 10 November 2008, 11:52Okej, då kanske jag ska satsa på att springa i helgen eller nåt sånt då...
Okej, då kanske jag ska satsa på att springa i helgen eller nåt sånt då...
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 12:55Såg i VK idag att belysningen nu är tänd runt Nydalasjön! Ska bli kul att testa nån dag/kväll i mörkret!
Såg i VK idag att belysningen nu är tänd runt Nydalasjön! Ska bli kul att testa nån dag/kväll i mörkret!
Quote from Funbeat user on 20 December 2008, 16:38Ja, jag såg det också. Är det belysning exakt runt hela sjön?
Ja, jag såg det också. Är det belysning exakt runt hela sjön?