Quote from Funbeat user on 21 December 2008, 08:46Är det någon som vet om det går någon löpartävling i närheten av Umeå kring nyår?
Är det någon som vet om det går någon löpartävling i närheten av Umeå kring nyår?
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 15:48Nu i eftermiddag såg jag ett helt gäng av löpare, som trotsade kylan.
De syntes springa mot korsningen vid kolbäcksvägen i riktning Tomtebo.
Ni har ju tidigare diskuterat löpargrupper, så jag funderar på om ni vet vilka det var?
Nu i eftermiddag såg jag ett helt gäng av löpare, som trotsade kylan.
De syntes springa mot korsningen vid kolbäcksvägen i riktning Tomtebo.
Ni har ju tidigare diskuterat löpargrupper, så jag funderar på om ni vet vilka det var?
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 15:51De sprang förbi vårt hus också! Tydligen var det orienterare, enligt min man som träffade en orienterarbekant på IKSU tidigare på fm.
De sprang förbi vårt hus också! Tydligen var det orienterare, enligt min man som träffade en orienterarbekant på IKSU tidigare på fm.
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 15:52Haha där ser man! Alla svar finns på funbeat 🙂
Haha där ser man! Alla svar finns på funbeat 🙂
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 17:27ah! jag såg dem just innan då i receptionshallen på iksu..
ah! jag såg dem just innan då i receptionshallen på iksu..
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 18:20Och jag såg dem när jag åkte iväg till Gammila strax efter fyra. Men det kan ju knappast ha varit samma människor, för i så fall borde de ha varit djupfrysta. (Eller så borde de kanske byta idrott?)
Klart är i alla fall att vi har koll på vad som händer
Och jag såg dem när jag åkte iväg till Gammila strax efter fyra. Men det kan ju knappast ha varit samma människor, för i så fall borde de ha varit djupfrysta. (Eller så borde de kanske byta idrott?)
Klart är i alla fall att vi har koll på vad som händer
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 19:38tja..på iksu var de strax före två..så lite möjligt kan det nog ha varit..ingen stackars motionär kommer undan våra vakande ögon! mohaha..
tja..på iksu var de strax före två..så lite möjligt kan det nog ha varit..ingen stackars motionär kommer undan våra vakande ögon! mohaha..
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 21:44Tänkte tipsa om att Träningsvärkstan har gratis träning hela vecka 3!!!
Kommer nog ut ett nytt schema här i dagarna 🙂
http://www.traningsvarkstan.nu(Jag ska leda yinyoga där på lördagmorgnar varannan lördag i vår, udda veckor)
Tänkte tipsa om att Träningsvärkstan har gratis träning hela vecka 3!!!
Kommer nog ut ett nytt schema här i dagarna 🙂
http://www.traningsvarkstan.nu
(Jag ska leda yinyoga där på lördagmorgnar varannan lördag i vår, udda veckor)
Quote from Funbeat user on 4 January 2009, 22:01sånna där tips gillar vi!
vad är yinyoga för något?
sånna där tips gillar vi!
vad är yinyoga för något?
Quote from Funbeat user on 11 January 2009, 21:01Yinyoga är en nästan meditativ form av yoga där du istället för att aktivt jobba med musklerna så jobbar du istället med leder och bindväv.
Varje asana håller du i 3-5 minuter till skillnad från annan yoga där du stannar kanske 6 andetag i varje asana.
Yinyoga är en nästan meditativ form av yoga där du istället för att aktivt jobba med musklerna så jobbar du istället med leder och bindväv.
Varje asana håller du i 3-5 minuter till skillnad från annan yoga där du stannar kanske 6 andetag i varje asana.