Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUmeåUmeå
You need to log in to create posts and topics.

Kanske ska starta en särskild tråd med det här, så folk får spekulera och spåna fritt.

Då kan vi stoltsera med alla egendesignade funbeat-kläder så vi riktigt syns!
(Måste nog skicka iväg den där beställningen (H))

Hade ju lovat att fixa en uppmätt kilometer efter Olle Fiskares väg, ska fixa det så snart det blir barmark. Fast dit är det ju andra sidan ett tag, men man längtar ju. Ska försöka hitta en bra sträcka mellan bommen och ned mot Tomtebo, förvisso lutar det

Vore jättekul om du mäter upp så man vet. Dock nog ett tag kvar innan just olle fiskares väg är isfri. Resten av vägen runt sjön har ju kommit mycket längre på den fronten. Men det går åtminstone åt rätt håll ur löparsynpunkt sett.

Hojta gärna till när det går att springa runt hela Nydala, börjar bli sugen på lite lunch-löpning och då ligger det nära till hands.

Har sista veckan kört A1 och A2 pass runt nydalasjön, dvs via tomtebo och runt sjön bort till skidspåren och sen tillbaka längs kolbäcksvägen. Springer alltså inte längs olle fiskares väg och kinabron. Tycker det går bra men skulle inte vilja springa ett

Jag hatar mina broddar så jag tror jag håller mig från Nydala ett tag till, tack för uppdateringen !

(en vacker dag ska jag köpa mig ett par IceBugs)

Jag har också funderat på isläget runt sjön. Det ska ju springas Vinterutmaning snart, till exempel. Jättebra om vi kan hålla varandra uppdaterade här.

Just nu väljer jag löprunda beroende på var det är isfritt och det är ju lite trist. 🙂

Jag sprang Nydala runt idag. Jo, det är isigt, men det fungerar bra med halkskydd.

Men väldigt snart kommer Nydala bli väldigt lerig när det börjar smälta. Den brukar fungera bra på morgonen men senare på dagen blir den rätt så hemsk. Inte förrän i Maj

Sprang runt Nydala ikväll utan halkskydd, för jag avskyr oxå halkskydd. Med den fart jag höll på passet var det inga problem att springa, visst det är isigt på sina hål, men närmast Kolbäcksvägen är snön nedtrampad så där biter det riktigt bra, så det ble

Såg förresten en annons igår angående löpning.
Det var för personer som i nuläget kan springa ett par minuter men som vill springa betydligt längre. Kanske inte så många i den här gruppen som nappar men kan ju sprida ryktet åtminstone. Var visst nåt möte