Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 10:30Haha, oj vilken gammal tråd. Inte hände det då någonting heller ^^;
Umemilen låter intressant. jag bor bara ett stankast från nydala. Dock kan jag fortfarande inte springa en mil. men det kanske är tillåtet att lunka/gå, vad vet jag 😛
Haha, oj vilken gammal tråd. Inte hände det då någonting heller ^^;
Umemilen låter intressant. jag bor bara ett stankast från nydala. Dock kan jag fortfarande inte springa en mil. men det kanske är tillåtet att lunka/gå, vad vet jag 😛
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 11:37Jag tycker det låter utmärkt om det är fler som lunkar, så att jag inte blir ensam kvar vid Nydalasjön när funktionärerna packat ihop och gått hem. 😉
Apropå Umeå: Brukar det någon gång anorndas motionslopp på cykel i Umeåtrakten? Alltså av typen Tjejvät
Jag tycker det låter utmärkt om det är fler som lunkar, så att jag inte blir ensam kvar vid Nydalasjön när funktionärerna packat ihop och gått hem. 😉
Apropå Umeå: Brukar det någon gång anorndas motionslopp på cykel i Umeåtrakten? Alltså av typen Tjejvät
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 13:54Haha, det är väl det jag också varit rädd för. Men man behöver sällan vara ensam runt nydala, man möter i princip alltid på någon, oavsett tid på dygnet 🙂 Inte för att jag tror att det är ensamhet du är rädd för, utan snarare gillar sällskap. 🙂
Det ver
Haha, det är väl det jag också varit rädd för. Men man behöver sällan vara ensam runt nydala, man möter i princip alltid på någon, oavsett tid på dygnet 🙂 Inte för att jag tror att det är ensamhet du är rädd för, utan snarare gillar sällskap. 🙂
Det ver
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 17:59..ja, umemilen alternativt 4an är jag sugen på med..förutom umemilen, och vårruset/blodomloppet..finns det nåt fler lopp i umeå runt 5km-1mil?
..ja, umemilen alternativt 4an är jag sugen på med..förutom umemilen, och vårruset/blodomloppet..finns det nåt fler lopp i umeå runt 5km-1mil?
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 18:41Enda andra lopp jag känner till i år är Umemaran, men det är juh lite väl långt ^^;
Lite info för de som vill:
Datum: lördag 11 oktober 2008
Sista anmälningsdag: måndag 6 oktober 2008
Startort: Umeå
Arrangör: Jalles TC Umeå
c/o Stening, Gökropsvägen 7J
Enda andra lopp jag känner till i år är Umemaran, men det är juh lite väl långt ^^;
Lite info för de som vill:
Datum: lördag 11 oktober 2008
Sista anmälningsdag: måndag 6 oktober 2008
Startort: Umeå
Arrangör: Jalles TC Umeå
c/o Stening, Gökropsvägen 7J
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 19:05Sedan brukar juh "Broarna runt" gå ett par tre gånger på vårkanten. Dock ingen aning om hur långt det är. :/
Sedan brukar juh "Broarna runt" gå ett par tre gånger på vårkanten. Dock ingen aning om hur långt det är. :/
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 19:11Usch vad jag spammar här men webbplatsen som finns länkad i mitt inlägg två steg uppåt var intressant. Mycket info om olika lopp och träningar. verkar vara en rolig klubb 🙂
Usch vad jag spammar här men webbplatsen som finns länkad i mitt inlägg två steg uppåt var intressant. Mycket info om olika lopp och träningar. verkar vara en rolig klubb 🙂
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 20:17Spamma på bara, Linda. (t+) Kul att det är lite aktivitet i Umeåtråden.
Jag kollade länken om Umemaran och se vad jag fann: Ett kvartsmaraton! Det kanske kan vara något? Titta här:
Kvartsmarathon (10 550 m) kl 13.00 Buss till starten utgår från Tegs Cen
Spamma på bara, Linda. (t+) Kul att det är lite aktivitet i Umeåtråden.
Jag kollade länken om Umemaran och se vad jag fann: Ett kvartsmaraton! Det kanske kan vara något? Titta här:
Kvartsmarathon (10 550 m) kl 13.00 Buss till starten utgår från Tegs Cen
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 22:53åhåå..kvartsmara alltså? samma dag som fullmaran?
åhåå..kvartsmara alltså? samma dag som fullmaran?
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 22:58Japp. Samma dag. Kan vara väldigt vackert i oktober, så det skulle kunna bli fint. Funderar på att anmäla mig om jag överlever Umemilen och Lidingöloppets tjejmil.
http://www.jallestc.se/Inbjudan08.doc
Japp. Samma dag. Kan vara väldigt vackert i oktober, så det skulle kunna bli fint. Funderar på att anmäla mig om jag överlever Umemilen och Lidingöloppets tjejmil.