Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumUmeåUmeå
You need to log in to create posts and topics.

Haha, oj vilken gammal tråd. Inte hände det då någonting heller ^^;
Umemilen låter intressant. jag bor bara ett stankast från nydala. Dock kan jag fortfarande inte springa en mil. men det kanske är tillåtet att lunka/gå, vad vet jag 😛

Jag tycker det låter utmärkt om det är fler som lunkar, så att jag inte blir ensam kvar vid Nydalasjön när funktionärerna packat ihop och gått hem. 😉

Apropå Umeå: Brukar det någon gång anorndas motionslopp på cykel i Umeåtrakten? Alltså av typen Tjejvät

Haha, det är väl det jag också varit rädd för. Men man behöver sällan vara ensam runt nydala, man möter i princip alltid på någon, oavsett tid på dygnet 🙂 Inte för att jag tror att det är ensamhet du är rädd för, utan snarare gillar sällskap. 🙂

Det ver

..ja, umemilen alternativt 4an är jag sugen på med..förutom umemilen, och vårruset/blodomloppet..finns det nåt fler lopp i umeå runt 5km-1mil?

Enda andra lopp jag känner till i år är Umemaran, men det är juh lite väl långt ^^;

Lite info för de som vill:

Datum: lördag 11 oktober 2008
Sista anmälningsdag: måndag 6 oktober 2008
Startort: Umeå
Arrangör: Jalles TC Umeå
c/o Stening, Gökropsvägen 7J

Sedan brukar juh "Broarna runt" gå ett par tre gånger på vårkanten. Dock ingen aning om hur långt det är. :/

Usch vad jag spammar här men webbplatsen som finns länkad i mitt inlägg två steg uppåt var intressant. Mycket info om olika lopp och träningar. verkar vara en rolig klubb 🙂

Spamma på bara, Linda. (t+) Kul att det är lite aktivitet i Umeåtråden.

Jag kollade länken om Umemaran och se vad jag fann: Ett kvartsmaraton! Det kanske kan vara något? Titta här:

Kvartsmarathon (10 550 m) kl 13.00 Buss till starten utgår från Tegs Cen

åhåå..kvartsmara alltså? samma dag som fullmaran?

Japp. Samma dag. Kan vara väldigt vackert i oktober, så det skulle kunna bli fint. Funderar på att anmäla mig om jag överlever Umemilen och Lidingöloppets tjejmil.

http://www.jallestc.se/Inbjudan08.doc