Quote from Guest on 15 September 2008, 23:50http://www.jallestc.se
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 00:00Tänker anmäla mig till kvarsmaraton. Ska bli kul.
Tänker anmäla mig till kvarsmaraton. Ska bli kul.
Quote from Donald Isaksson on 16 September 2008, 14:23Är sugen på o springa maran, men det får bli beslut om det efter Lidingöloppet.
Men går LL som planerat så vore det kul o sträcka ut löpsteget i oktoberkylan. 😀
Är sugen på o springa maran, men det får bli beslut om det efter Lidingöloppet.
Men går LL som planerat så vore det kul o sträcka ut löpsteget i oktoberkylan. 😀
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 14:41Jag hoppas kunna delta också, dock ingen helmara för mig. Om mina ben skärper sig så siktar jag på att klå mitt PB på 41:59 från ifjol på kvartsmaran. Sen är löpsäsongen över för min del.
Jag hoppas kunna delta också, dock ingen helmara för mig. Om mina ben skärper sig så siktar jag på att klå mitt PB på 41:59 från ifjol på kvartsmaran. Sen är löpsäsongen över för min del.
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 15:25Jag ska också bestämma mig efter Lidingöloppet. Men som det känns nu så vore det fint med ett sista lätt asfaltslopp (kvartsmaran alltså) innan vinterträningen drar igång. Debut på maran får nog vänta...
Jag ska också bestämma mig efter Lidingöloppet. Men som det känns nu så vore det fint med ett sista lätt asfaltslopp (kvartsmaran alltså) innan vinterträningen drar igång. Debut på maran får nog vänta...
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 19:32Siktar på att springa min första helmara, någon gång måste ju vara den första...
Siktar på att springa min första helmara, någon gång måste ju vara den första...
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 20:38Jo, en kvartsmara vore väl helt ok... (t+)
Jo, en kvartsmara vore väl helt ok... (t+)
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 22:50..mhm, nu eller aldrig, kvartsmaran; jag har vilat mig i form från löpningen..men jag ska ta det!
..mhm, nu eller aldrig, kvartsmaran; jag har vilat mig i form från löpningen..men jag ska ta det!
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 22:51Kul. Britta! (t+) Jag ska också vara med.
Kul. Britta! (t+) Jag ska också vara med.
Quote from Funbeat user on 20 September 2008, 10:43jaa..min korsrygg måste bara bli bra igen så att jag kan öva lite!..annars får jag köra utan att nånsin ha sprungit länge än 7,5...så länge ryggen är hel tills dess då..:(
jaa..min korsrygg måste bara bli bra igen så att jag kan öva lite!..annars får jag köra utan att nånsin ha sprungit länge än 7,5...så länge ryggen är hel tills dess då..:(