Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 09:04Tipsar om en Umeågrupp. Välkomna!
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=103900
Tipsar om en Umeågrupp. Välkomna!
Quote from Funbeat user on 23 September 2008, 11:38Tack för tipset, jag har "joinat"
Tack för tipset, jag har "joinat"
Quote from Funbeat user on 28 September 2008, 22:33Nu har jag bestämt mig, dagen efter Lidingöloppet. Om inget oförutsett inträffar så blir det debut på maran! 🙂
Nu har jag bestämt mig, dagen efter Lidingöloppet. Om inget oförutsett inträffar så blir det debut på maran! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 September 2008, 09:23Hehe, det är rätt inställning. Två veckor innan skall man bestämma sig för en mara. 🙂 Jag får anta att du inte kände dig för sliten av Lidingöloppet då, fast det kanske kommer efter.
Hehe, det är rätt inställning. Två veckor innan skall man bestämma sig för en mara. 🙂 Jag får anta att du inte kände dig för sliten av Lidingöloppet då, fast det kanske kommer efter.
Quote from Funbeat user on 30 September 2008, 08:26Jonas: Hehe, I get your point! Men jag har faktiskt haft det i tankarna en lite längre tid, men ville först se om jag klarar mig igenom Lidingö skadefri, och eftersom jag nu gjort det och är rätt så fräsch så finns ingen anledning att tveka, tycker jag. K
Jonas: Hehe, I get your point! Men jag har faktiskt haft det i tankarna en lite längre tid, men ville först se om jag klarar mig igenom Lidingö skadefri, och eftersom jag nu gjort det och är rätt så fräsch så finns ingen anledning att tveka, tycker jag. K
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 20:44Nu har jag anmält mig till maran! 🙂
Vill också påminna om att sista anmälningsdag är imorgon om man vill slippa efteranmälningsavgift.
Nu har jag anmält mig till maran! 🙂
Vill också påminna om att sista anmälningsdag är imorgon om man vill slippa efteranmälningsavgift.
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 20:50Är det imorgon? Hurra!
Jag älskar att skjuta upp ansträngande plikter. Satt precis här djupt nersjunken i soffan och ojade mig över att behöva gå nerför trappan, hämta bankdosan, gå uppför trappan igen och sedan betala anmälningsavgiften. Jag menar, det
Är det imorgon? Hurra!
Jag älskar att skjuta upp ansträngande plikter. Satt precis här djupt nersjunken i soffan och ojade mig över att behöva gå nerför trappan, hämta bankdosan, gå uppför trappan igen och sedan betala anmälningsavgiften. Jag menar, det
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 21:00Nu har jag också anmält mig så nu finns det ingen återvändo....
Nu har jag också anmält mig så nu finns det ingen återvändo....
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 21:05Härligt Patric! Du får gärna komma med några uppmuntrande ord när du möter mig! 🙂
Vad siktar du på för tid? Själv siktar jag på att i första hand ta mig i mål under någorlunda värdiga former, men jag vore ännu mera supernöjd om jag kunde komma in under
Härligt Patric! Du får gärna komma med några uppmuntrande ord när du möter mig! 🙂
Vad siktar du på för tid? Själv siktar jag på att i första hand ta mig i mål under någorlunda värdiga former, men jag vore ännu mera supernöjd om jag kunde komma in under
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 08:49Oh my.. vad har jag nu ställt till med??! För några veckor sen föddes en tanke att jag nog borde göra maradebut snart.. nån gång ska jag ju ändå det så varför inte nu, typ. Anmälde mig just så nu finns ingen återvändo! Adrenalinet flödar redan i kroppen o
Oh my.. vad har jag nu ställt till med??! För några veckor sen föddes en tanke att jag nog borde göra maradebut snart.. nån gång ska jag ju ändå det så varför inte nu, typ. Anmälde mig just så nu finns ingen återvändo! Adrenalinet flödar redan i kroppen o