Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 11:05Lycka till Louise och alla andra!
Lycka till Louise och alla andra!
Quote from Funbeat user on 6 October 2008, 13:10Nu är jag anmäld till kvartsmaran! Det ska gå fortare än 1:03, hade jag tänkt mig. Nu har jag sagt det så då får det bli så.
Lycka till på lördag!
Nu är jag anmäld till kvartsmaran! Det ska gå fortare än 1:03, hade jag tänkt mig. Nu har jag sagt det så då får det bli så.
Lycka till på lördag!
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 17:25Tyvärr blir det inget för mig, har haft ont i halsen ett tag, lät bli att träna förra veckan för att det skulle gå över men det håller i sig. Känns inte riktigt smart att ge sig ut och springa fyra mil då...
Känns riktigt jobbigt, har sett fram mot det i
Tyvärr blir det inget för mig, har haft ont i halsen ett tag, lät bli att träna förra veckan för att det skulle gå över men det håller i sig. Känns inte riktigt smart att ge sig ut och springa fyra mil då...
Känns riktigt jobbigt, har sett fram mot det i
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 09:20Verkligen trist Patric. Lite sent på året att hitta alternativa lopp också.
Annars så gjorde jag just en provlöpning i regnet och mina ben känns rätt bra. Min sträckning jag drog på mig verkar inte så allvarlig. Tror jag skall springa kvartsmaran i alla
Verkligen trist Patric. Lite sent på året att hitta alternativa lopp också.
Annars så gjorde jag just en provlöpning i regnet och mina ben känns rätt bra. Min sträckning jag drog på mig verkar inte så allvarlig. Tror jag skall springa kvartsmaran i alla
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 10:34Trist Patric men kul för Jonas.
Ja, vilket väder. Jag har visserligen inget emor regn eller att springa i regn, men det känns lite...festligare om det är uppehåll och kanske till och med lite sol. Men det är ju några timmar kvar än.
Lycka till alla som
Trist Patric men kul för Jonas.
Ja, vilket väder. Jag har visserligen inget emor regn eller att springa i regn, men det känns lite...festligare om det är uppehåll och kanske till och med lite sol. Men det är ju några timmar kvar än.
Lycka till alla som
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 16:36Ja, någon ska ju komma sist och i dag tog jag på mig den rollen. (H)
Jag som brukar vara så bekväm av mig tog verkligen i den här gången. Jag tog rygg på tjejen framför mig (hann aldrig tacka henne efter loppet) och kunde följa henne till ca 9 km då hon
Ja, någon ska ju komma sist och i dag tog jag på mig den rollen. (H)
Jag som brukar vara så bekväm av mig tog verkligen i den här gången. Jag tog rygg på tjejen framför mig (hann aldrig tacka henne efter loppet) och kunde följa henne till ca 9 km då hon
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 17:17Nja, jag är ganska missnöjd (trots att träningen innan indikerat dålig form) och kan konstatera att jag är 2 minuter långsammare än ifjol på 43:59. Men vädret var i alla fall fint, och jag kunde njuta lite i nedförsbackarna i alla fall. 🙂 Min klocka tyc
Nja, jag är ganska missnöjd (trots att träningen innan indikerat dålig form) och kan konstatera att jag är 2 minuter långsammare än ifjol på 43:59. Men vädret var i alla fall fint, och jag kunde njuta lite i nedförsbackarna i alla fall. 🙂 Min klocka tyc
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 22:58Lider med er som inte kunde starta. 🙁
Jag är så stolt över att ha genomfört min första, men definitivt inte sista, mara. Och på en helt godkänd tid dessutom, 4:09. 🙂
Ingmari: Kom ihåg att en kvartsmara är 10,55 km (42,195/4), vilket är klart märkbar
Lider med er som inte kunde starta. 🙁
Jag är så stolt över att ha genomfört min första, men definitivt inte sista, mara. Och på en helt godkänd tid dessutom, 4:09. 🙂
Ingmari: Kom ihåg att en kvartsmara är 10,55 km (42,195/4), vilket är klart märkbar
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 23:06Grattis till din första mara, Göran. Det visste jag inte. Coolt! (t+)
Vad glad jag blir av att läsa era inlägg om längden på kvartsmaran. För det är ju trots allt kul om den upplevda ansträngningen står i någorlunda paritet till den verkliga prestationen
Grattis till din första mara, Göran. Det visste jag inte. Coolt! (t+)
Vad glad jag blir av att läsa era inlägg om längden på kvartsmaran. För det är ju trots allt kul om den upplevda ansträngningen står i någorlunda paritet till den verkliga prestationen