Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningUnder 40 på milen
You need to log in to create posts and topics.

12

I en grupp.

Hej på er!
Lisa Blommé heter jag, och är initiativtagare till projekt SUB40. Blev nyligen uppmärksammad på att många irriterar sig på den "höga" avgiften vi tar för SUB40. Kände att jag vill berätta lite mer så att folk förstår vad det är vi pysslar med.

Oj då här har man tydligen missat hela poängen.Det var ju typ tre startande på helan i Månkarbo Marathon samt en (hehe..) i halvan å några andra i joggen (Dvs för Månkarbo IF) så jag tänkte kanske starta en träningsgrupp där man får typ + 100:- i tränings

Jaja, då fick jag visst svar på min privata undran (bor inte i 08) om gruppen kunde hyvla av sisådär 20 på min miltid 😀 För _det_ vore nog 2100:- rätt billigt.

Pontus: Vilken löparklubb då? Tror jag blivit lurad av den där jäkla Roffe som påstod att jag skulle pröjsa betydligt mer... 🙂

Jag tycker det är mer relevant att jämföra med att skaffa en personlig löptränare (eller möjligen en elitgrupp i de löpklub

Jaså det är så Roffe har finansierat den där nya pulsklockan. 🙂
Ok, 600 som i Studenterna är kanske lite i övre spannet av vad som kan räknas som "några hundra", men i jämförelse är det i alla fall inte mycket. Särskilt som man lätt tjänar in det genom

Om ni är lite sugna...
OBS! Endast i Stockholm (vi beklagar detta, men vi måste börja nånstans).

Med start den 15 september erbjuder SUB40 3st gratis provträningar á 60-90 minuter. Är man intresserad av att deltaga i projektet, eller bara lite nyfiken på

Fantastiskt! Jag är gärna med!
Mail på väg....

12