Quote from Guest on 2 May 2011, 21:56Vad har ni för tips på underbara slingor att springa?
Vad har ni för tips på underbara slingor att springa?
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 22:06Tja, det beror ju helt på var man vill starta, men jag tycker nog Brunnsviken runt är ett rätt underbart ställe att springa på.
Helst på fm innan det kommer alltför mycket barnvagnar och absolut inte på helgerna. Men annars är det vackra omgivningar, vari
Tja, det beror ju helt på var man vill starta, men jag tycker nog Brunnsviken runt är ett rätt underbart ställe att springa på.
Helst på fm innan det kommer alltför mycket barnvagnar och absolut inte på helgerna. Men annars är det vackra omgivningar, vari
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 22:07Paris!
Paris!
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 22:33Björnö i Västerås. Jättefin natur, öppna landskap blandat med tät skog längs Mälaren som ligger blank som ett nybonat golv!
Björnö i Västerås. Jättefin natur, öppna landskap blandat med tät skog längs Mälaren som ligger blank som ett nybonat golv!
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 22:40Hmmm. Öland är vackert. Och det underbaraste regnet hittade jag i Kyoto. Jag har haft helt fantastiska löpturer utmed Jura och i Geneve. Jag tror det finns pärlor överallt i världen...
Hmmm. Öland är vackert. Och det underbaraste regnet hittade jag i Kyoto. Jag har haft helt fantastiska löpturer utmed Jura och i Geneve. Jag tror det finns pärlor överallt i världen...
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 22:43Upplandsleden mellan Marma och Älvkarleby (L).
Upplandsleden mellan Marma och Älvkarleby (L).
Quote from Funbeat user on 2 May 2011, 22:50Copacabana-Ipanema-Leblon fram o tillbaka bör man göra åtminstone en gång i sitt liv.
Annars är Boulognerskogen i Skövde ett bra alternativ.
Copacabana-Ipanema-Leblon fram o tillbaka bör man göra åtminstone en gång i sitt liv.
Annars är Boulognerskogen i Skövde ett bra alternativ.
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 03:48Älvpromenaden i Avesta! (L)
(10km)
Älvpromenaden i Avesta! (L)
(10km)
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 06:15Inne i Stockholm finns många fina områden med närhet till vatten tex runt Djurgården, runt Södermalm eller runt Kungsholmen. En annan fin sträcka är ute på Brommalandet från Alvik till Hässelby utmed Mälaren, mestadels på cykelbana eller stigar.
När det
Inne i Stockholm finns många fina områden med närhet till vatten tex runt Djurgården, runt Södermalm eller runt Kungsholmen. En annan fin sträcka är ute på Brommalandet från Alvik till Hässelby utmed Mälaren, mestadels på cykelbana eller stigar.
När det
Quote from Funbeat user on 3 May 2011, 06:20Götgatsbacken! 😀
Götgatsbacken! 😀