Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 09:57Gotska Sandön har bra, mjuka stigar att springa på kors och tvärs över ön. Härligt lös sand i uppförsbackarna (#). Eller så springer man på de i princip folktomma sandstränderna runt ön 🙂
Gotska Sandön har bra, mjuka stigar att springa på kors och tvärs över ön. Härligt lös sand i uppförsbackarna (#). Eller så springer man på de i princip folktomma sandstränderna runt ön 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 18:11På en stig i Håga/Nåsten i Uppsala alternativt någonstans på Billingen (i Skaraborg) med underbar utsikt över skogar och dalar.
På en stig i Håga/Nåsten i Uppsala alternativt någonstans på Billingen (i Skaraborg) med underbar utsikt över skogar och dalar.
Quote from Funbeat user on 8 May 2011, 19:23Genom skogen på Blidö med nakenbad under löp-passet 😉
Genom skogen på Blidö med nakenbad under löp-passet 😉
Quote from Funbeat user on 9 May 2011, 19:42Gjorde min häftigaste löptur i ett naturreservat strax utanför Fuita i västra CO, USA
Sträckan var till största delen på en platå och under delar av sträckan så sprang man bara någon meter ifrån kanten där man kunde se Colorado floden rinna hundra mete
Gjorde min häftigaste löptur i ett naturreservat strax utanför Fuita i västra CO, USA
Sträckan var till största delen på en platå och under delar av sträckan så sprang man bara någon meter ifrån kanten där man kunde se Colorado floden rinna hundra mete
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 12:16Fredrik Granlund: Jag håller med dig. Prins Bertils stig (Halmstad-Tylösand) är riktigt fin. Har aldrig sprungit den, men gått den otaliga gånger. Framför allt är den vacker på våren när naturen börjar grönska! 😀
Fredrik Granlund: Jag håller med dig. Prins Bertils stig (Halmstad-Tylösand) är riktigt fin. Har aldrig sprungit den, men gått den otaliga gånger. Framför allt är den vacker på våren när naturen börjar grönska! 😀
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 14:50I närheten av Södermalm:
Årstaviken runt (kan vara rätt mycket folk på södersidan)
Långholmen och Reimersholme runt
Trekanten runt och Vinterviken (kan kombineras med någon av de tidigare två för att få en härlig längre runda!)
I närheten av Södermalm:
Årstaviken runt (kan vara rätt mycket folk på södersidan)
Långholmen och Reimersholme runt
Trekanten runt och Vinterviken (kan kombineras med någon av de tidigare två för att få en härlig längre runda!)
Quote from Funbeat user on 11 May 2011, 21:41Okej, och jag måste lägga till Edsviken runt! Fantastiskt!
//A
Okej, och jag måste lägga till Edsviken runt! Fantastiskt!
//A