Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Tänkte skriva "skogen", men den var visst redan tagen 🙂

Sandsjöbackareservatet är fint.

Backpass eller snarare fartlek i Montmartre om morgonen, när gatorna är renspolade. Fast Boulognerskogen i Gävle är åtskilligt finare än originalet i Paris...

Vildmark15-banan i Gävle, en riktig pärla med stor variation i terrängtyper. Snorkel bör medta

@ Erik

Jag har röterna i Gävle och springer gärna i Boulognern eller Hemlingby när jag är hemma, men vart ligger Vildmarks15?

Upp och ner för Paglaberget i Boden. Underbart;)

http://lokalpatriot.se/t-shirt/Boden/Paglaberget

Vänligen

P.

@ Johan

Vildmark15 ingår som en längre och betydligt mer strapatsfylld distans i tävlingen Vildmarksmilen. Den följer 15 km skidspåret nästan helt, som börjar under skylten "Naturstig" vid Spårcentralen på Hemlingbyberget, ansluter några hundratal meter

Längs havet i Särö/Kullavik eller längs havet i Medulin/Kroatien (H)

Apropå längs havet, en runda runt Key West var rätt ok.

Spinner vidare på hav. Springa längs med vattnet mellan förorten Belem och centrala Lissabon är fantastiskt trevlig. Speciellt om man är där i januari och kan springa i kortbyxor medans folk hemma får dra på sig underställ och Icebugs.

@ Erik

Tack!

Strandpromenaden i Barcelona är det enda som regelbundet fått mig att springa på morgonen innan jobbet.

Annars är rundan Sisjön och Oxsjön i Göteborg väldigt fint. Lite för kuperat bara.