Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 17:51Tänkte skriva "skogen", men den var visst redan tagen 🙂
Sandsjöbackareservatet är fint.
Tänkte skriva "skogen", men den var visst redan tagen 🙂
Sandsjöbackareservatet är fint.
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 09:29Backpass eller snarare fartlek i Montmartre om morgonen, när gatorna är renspolade. Fast Boulognerskogen i Gävle är åtskilligt finare än originalet i Paris...
Vildmark15-banan i Gävle, en riktig pärla med stor variation i terrängtyper. Snorkel bör medta
Backpass eller snarare fartlek i Montmartre om morgonen, när gatorna är renspolade. Fast Boulognerskogen i Gävle är åtskilligt finare än originalet i Paris...
Vildmark15-banan i Gävle, en riktig pärla med stor variation i terrängtyper. Snorkel bör medta
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 09:36@ Erik
Jag har röterna i Gävle och springer gärna i Boulognern eller Hemlingby när jag är hemma, men vart ligger Vildmarks15?
@ Erik
Jag har röterna i Gävle och springer gärna i Boulognern eller Hemlingby när jag är hemma, men vart ligger Vildmarks15?
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 09:46Upp och ner för Paglaberget i Boden. Underbart;)
http://lokalpatriot.se/t-shirt/Boden/Paglaberget
Vänligen
P.
Upp och ner för Paglaberget i Boden. Underbart;)
http://lokalpatriot.se/t-shirt/Boden/Paglaberget
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 10:30@ Johan
Vildmark15 ingår som en längre och betydligt mer strapatsfylld distans i tävlingen Vildmarksmilen. Den följer 15 km skidspåret nästan helt, som börjar under skylten "Naturstig" vid Spårcentralen på Hemlingbyberget, ansluter några hundratal meter
@ Johan
Vildmark15 ingår som en längre och betydligt mer strapatsfylld distans i tävlingen Vildmarksmilen. Den följer 15 km skidspåret nästan helt, som börjar under skylten "Naturstig" vid Spårcentralen på Hemlingbyberget, ansluter några hundratal meter
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 10:46Längs havet i Särö/Kullavik eller längs havet i Medulin/Kroatien (H)
Längs havet i Särö/Kullavik eller längs havet i Medulin/Kroatien (H)
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 10:54Apropå längs havet, en runda runt Key West var rätt ok.
Apropå längs havet, en runda runt Key West var rätt ok.
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 11:14Spinner vidare på hav. Springa längs med vattnet mellan förorten Belem och centrala Lissabon är fantastiskt trevlig. Speciellt om man är där i januari och kan springa i kortbyxor medans folk hemma får dra på sig underställ och Icebugs.
Spinner vidare på hav. Springa längs med vattnet mellan förorten Belem och centrala Lissabon är fantastiskt trevlig. Speciellt om man är där i januari och kan springa i kortbyxor medans folk hemma får dra på sig underställ och Icebugs.
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 14:12@ Erik
Tack!
@ Erik
Tack!
Quote from Funbeat user on 6 May 2011, 15:47Strandpromenaden i Barcelona är det enda som regelbundet fått mig att springa på morgonen innan jobbet.
Annars är rundan Sisjön och Oxsjön i Göteborg väldigt fint. Lite för kuperat bara.
Strandpromenaden i Barcelona är det enda som regelbundet fått mig att springa på morgonen innan jobbet.
Annars är rundan Sisjön och Oxsjön i Göteborg väldigt fint. Lite för kuperat bara.