Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 08:26Överallt.
Överallt.
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 08:42Skogen.
Skogen.
Quote from Elias Engqvist on 4 May 2011, 09:55Fjällen. Fjällstigar är bäst!
Fjällen. Fjällstigar är bäst!
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 09:56Då drar jag till med: Stranden
Då drar jag till med: Stranden
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 10:11Leif: Är det inte det som just är det fina/härliga 😉
Leif: Är det inte det som just är det fina/härliga 😉
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 11:15Hur tar man sig till Brunnsviken?
Första juni flyttar jag till Stockholm igen och måste hitta något grymt ställe att springa på. Förut blev det Gärdet och typ Östermalm, men det är så mycket folk där..
Hur tar man sig till Brunnsviken?
Första juni flyttar jag till Stockholm igen och måste hitta något grymt ställe att springa på. Förut blev det Gärdet och typ Östermalm, men det är så mycket folk där..
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 11:17Enklast är väl att springa dit via norrtull om man nu bor i stan.
Enklast är väl att springa dit via norrtull om man nu bor i stan.
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 11:17Annars är ju löpning på landet bäst alla kategorier tycker jag. Speciellt i maj. Springa längs ängar och känna alla dofter. Spinger jag i gryningen ser jag ofta tranor och rådjur också. Det är mysigt.
Annars är ju löpning på landet bäst alla kategorier tycker jag. Speciellt i maj. Springa längs ängar och känna alla dofter. Spinger jag i gryningen ser jag ofta tranor och rådjur också. Det är mysigt.
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 11:18Ok.. men jag vet inte alls vart Brunnsviken ligger.. Är det ett naturområde?
Ok.. men jag vet inte alls vart Brunnsviken ligger.. Är det ett naturområde?
Quote from Funbeat user on 4 May 2011, 11:22Brunnsviken är en vik av östersjön 😉 http://kartor.eniro.se/m/aJyn5
Man springer genom vackra Hagaparken och man kan få se prinsessan Viktoria och Daniel som bor där.
Brunnsviken är en vik av östersjön 😉 http://kartor.eniro.se/m/aJyn5
Man springer genom vackra Hagaparken och man kan få se prinsessan Viktoria och Daniel som bor där.