Quote from Guest on 6 July 2010, 18:00Såg en tråd som ondgjorde sig över löpning i värme. Är det någon mer än jag som tycker det är sjukt nice att träna i värme?
Detta konstaterade jag i söndags under Hornstull -> Järna och igår då jag kände asfaltens hetta genom mina saucony A2 (världens bä
Såg en tråd som ondgjorde sig över löpning i värme. Är det någon mer än jag som tycker det är sjukt nice att träna i värme?
Detta konstaterade jag i söndags under Hornstull -> Järna och igår då jag kände asfaltens hetta genom mina saucony A2 (världens bä
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 18:10På den tiden då jag av någon helt oförklarlig anledning försökte att springa typ fort så hatade jag när det blev jättevarmt. Nu som liksom i den nedre medelåldern (61 bast..) så tycker jag bara att det är helt enkelt underbart..
Tja det är ju otroligt djä
På den tiden då jag av någon helt oförklarlig anledning försökte att springa typ fort så hatade jag när det blev jättevarmt. Nu som liksom i den nedre medelåldern (61 bast..) så tycker jag bara att det är helt enkelt underbart..
Tja det är ju otroligt djä
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 18:18Här utanför Stockholm är det nu ca 20 grader, inte så varmt men det var kvavt under turen i em. Längtade efter ett åskoväder med svalkande regn som skulle rensa kroppen/knoppen.
Här utanför Stockholm är det nu ca 20 grader, inte så varmt men det var kvavt under turen i em. Längtade efter ett åskoväder med svalkande regn som skulle rensa kroppen/knoppen.
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 18:36Håller med, Kalle.
Värme är framtiden!
Håller med, Kalle.
Värme är framtiden!
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 19:0927C här idag. Hunnit med både en kortare löptur (8km) samt skottat bort 12 kubik jord ... Fin återhämtningsdag.
27C här idag. Hunnit med både en kortare löptur (8km) samt skottat bort 12 kubik jord ... Fin återhämtningsdag.
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 19:23Jag gillar också att springa när det är så här varmt! Jag blir helt lycklig av sommaren och får en kick av att svettas under den jätteblå himlen och samtidigt få lite solbränna 🙂 Det känns iallafall som att jag presterar mycket bättre eftersom jag mental
Jag gillar också att springa när det är så här varmt! Jag blir helt lycklig av sommaren och får en kick av att svettas under den jätteblå himlen och samtidigt få lite solbränna 🙂 Det känns iallafall som att jag presterar mycket bättre eftersom jag mental
Quote from Elias Engqvist on 6 July 2010, 20:20Det var ju rätt svalt på eftermiddan idag i stockholm och kom tom lite regn...
Skönt iofs men jag gillar att träna (lugna pass) i stekande sol, men tävling är en annan sak. Tävlade i söndags i 28 grader - det är jättejobbigt - verkligen svårt att hinna
Det var ju rätt svalt på eftermiddan idag i stockholm och kom tom lite regn...
Skönt iofs men jag gillar att träna (lugna pass) i stekande sol, men tävling är en annan sak. Tävlade i söndags i 28 grader - det är jättejobbigt - verkligen svårt att hinna
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 22:08All typ av väder är bra,bara man får på sig skorna o kommer ut.Drog igång en tråd ang resorb som utvecklade sig till en hel vetenskap om olika intag.nu har jag testat ngt nytt,blandar Resorb med Vitargo proffesional.Sprang 31,4 km utan den minsta känning
All typ av väder är bra,bara man får på sig skorna o kommer ut.Drog igång en tråd ang resorb som utvecklade sig till en hel vetenskap om olika intag.nu har jag testat ngt nytt,blandar Resorb med Vitargo proffesional.Sprang 31,4 km utan den minsta känning
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 23:24Värme är ljuvligt, om det skulle kännas lite jobbigt är det bara att minnas vintens kyla, modd, is, snö och vidriga kyla för att åter uppskatta hetta och svett 😀
Uppvärmd redan innan man startar, kan det bli bättre ;)?
Värme är ljuvligt, om det skulle kännas lite jobbigt är det bara att minnas vintens kyla, modd, is, snö och vidriga kyla för att åter uppskatta hetta och svett 😀
Uppvärmd redan innan man startar, kan det bli bättre ;)?
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 17:12Hylla värmen! Snart är vi tillbaka till det vanliga hundvädret....
Hylla värmen! Snart är vi tillbaka till det vanliga hundvädret....