Quote from Guest on 22 November 2009, 21:34Jag har generellt inga problem att klä mig rätt när jag springer men jag har upptäckt senaste månaden att jag lätt fryser om rumpan. Så vad har ni på er för underkläder när ni springer? Finns det typ "funktionstrosor" och räcker det? Känns som att jag sku
Jag har generellt inga problem att klä mig rätt när jag springer men jag har upptäckt senaste månaden att jag lätt fryser om rumpan. Så vad har ni på er för underkläder när ni springer? Finns det typ "funktionstrosor" och räcker det? Känns som att jag sku
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 21:44Ja det finns underkläder i funktionsmaterial. Både trosor och mamelucker. Både vanliga och med vindstopp fram. De finns att köpa i de flesta sportaffärer (annars borde de inte få kalla sig sportaffär, tycker jag). Vanliga märken: Craft, Newline, Everest o
Ja det finns underkläder i funktionsmaterial. Både trosor och mamelucker. Både vanliga och med vindstopp fram. De finns att köpa i de flesta sportaffärer (annars borde de inte få kalla sig sportaffär, tycker jag). Vanliga märken: Craft, Newline, Everest o
Quote from Jonas Täng on 23 November 2009, 09:54komplettera funktionstrosorna med ett par vindkallingar
http://xcountryskiers.jetshop.se/default.aspx
komplettera funktionstrosorna med ett par vindkallingar
http://xcountryskiers.jetshop.se/default.aspx
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 19:06Vad har du på dig då? Ett underställ brukar göra susen. Har du provat lager principen? Lager 1 närmast kroppen och sedan brukar det räcka med ett lager 3, vindskydd.
Det ska vara lite kallt när man börjar springa. Det tar 2-3 km att bli varm när det är u
Vad har du på dig då? Ett underställ brukar göra susen. Har du provat lager principen? Lager 1 närmast kroppen och sedan brukar det räcka med ett lager 3, vindskydd.
Det ska vara lite kallt när man börjar springa. Det tar 2-3 km att bli varm när det är u
Quote from Funbeat user on 23 November 2009, 21:14Jag blir också kall om rumpan.
Har alltid funktionstrosor, som nu när det är 4-10 grader har jag underställ också. När det blir ännu kallare har jag ett par fleecemamelucker (H:) ovanpå trosorna och understället. Det är ett par fleecekalsonger (typ) som
Jag blir också kall om rumpan.
Har alltid funktionstrosor, som nu när det är 4-10 grader har jag underställ också. När det blir ännu kallare har jag ett par fleecemamelucker (H:) ovanpå trosorna och understället. Det är ett par fleecekalsonger (typ) som
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 11:48Underst funktionstrosor, ovanpå boxertrosa med windstopper, sedan långbent underställ om det behövs (nu pratar vi snarare skidåkning), sedan långa tajtsen/stormtajtsen (köp jag gillar(t+) )
Underst funktionstrosor, ovanpå boxertrosa med windstopper, sedan långbent underställ om det behövs (nu pratar vi snarare skidåkning), sedan långa tajtsen/stormtajtsen (köp jag gillar(t+) )
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 13:14Försvarets ballingar
Försvarets ballingar
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 09:03Det har ju inte varit så kallt ännu, mest runt 5-10 grader, så jag springer fortfarande med bara löpartights. Och under dem har jag haft vanliga bomullstrosor, det är väl därför som jag frusit. Jag får väl testa det där med funktionstrosor. Och fleecemame
Det har ju inte varit så kallt ännu, mest runt 5-10 grader, så jag springer fortfarande med bara löpartights. Och under dem har jag haft vanliga bomullstrosor, det är väl därför som jag frusit. Jag får väl testa det där med funktionstrosor. Och fleecemame
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 09:21Jag tycker att det alltid är "korvigt" vid benen, i alla fall längst upp.
Jag tycker att det alltid är "korvigt" vid benen, i alla fall längst upp.
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 09:24Varför inte dra på ett par hotpants utanpå löpar-tightsen?
Varför inte dra på ett par hotpants utanpå löpar-tightsen?