Quote from Jonas Täng on 26 November 2009, 10:33Men Lena ofta räcker det med vindkallingar, typ mamelucker i funktionsmaterial som är vindtäta fram, under tajtsen. Då blir det inte tjockt och klumpigt.
Men Lena ofta räcker det med vindkallingar, typ mamelucker i funktionsmaterial som är vindtäta fram, under tajtsen. Då blir det inte tjockt och klumpigt.
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 11:08Har man stor röv fryser man mindre, tyvärr är det så jag håller mig varm 😉
Har man stor röv fryser man mindre, tyvärr är det så jag håller mig varm 😉
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 11:12Den isoleringen verkar minska med ökat springande :/
Den isoleringen verkar minska med ökat springande :/
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 20:28Nej Linda, det är för att du springer fort 😀
Nej Linda, det är för att du springer fort 😀
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 11:15Vet någon något märke som säljer träningstrosor i boxershorts model?
Är ju inte så snyggt eller bekvämt med vanliga trosor under tajta byxor.
Har sett string i butikerna men det går bort :@
Vet någon något märke som säljer träningstrosor i boxershorts model?
Är ju inte så snyggt eller bekvämt med vanliga trosor under tajta byxor.
Har sett string i butikerna men det går bort :@
Quote from Catharina Brattlin on 13 March 2010, 11:25Jag brukar använda Crafts boxertrosor. Lite dyra kanske, men väldans bra. Värmer bra vid löpning utomhus och kyler när det är sånt där varmt väder.
Jag brukar använda Crafts boxertrosor. Lite dyra kanske, men väldans bra. Värmer bra vid löpning utomhus och kyler när det är sånt där varmt väder.
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 18:08http://www.ullmax.se/showproduct.asp?ID=205
Har inte provat dammodellen, men herrmodellen är kanon.
/Magnus
http://www.ullmax.se/showproduct.asp?ID=205
Har inte provat dammodellen, men herrmodellen är kanon.
/Magnus
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 18:17Bra tips, tack 🙂
Bra tips, tack 🙂
Quote from Funbeat user on 13 March 2010, 22:48NIKE har bra funktionstrosor med resår runt benen så att de inte korvar sig. De finns på Inter sport och Stadium bla. kostar ca 200 kr ibland kan man fynda dem för halva priset.
NIKE har bra funktionstrosor med resår runt benen så att de inte korvar sig. De finns på Inter sport och Stadium bla. kostar ca 200 kr ibland kan man fynda dem för halva priset.
Quote from Christer Heinbäck on 14 March 2010, 09:23Jag har Ullmaxtrosorna och gillar dom jättemycket. Bra pris dessutom.
Nu på vintern har jag Craft med windstopper. De är också mycket bra men kostar lite mer. Väl värt pengarna för o få windstopper dock.
Jag har Ullmaxtrosorna och gillar dom jättemycket. Bra pris dessutom.
Nu på vintern har jag Craft med windstopper. De är också mycket bra men kostar lite mer. Väl värt pengarna för o få windstopper dock.