Quote from Guest on 16 May 2010, 16:15Efter att ha haft linnepremiär på längre distans igår så fick jag en ny erfarenhet: skavsår på insidan av biceps strax utanför armhålan.
Troligtvis var det armen som skavde mot sömmen/fållen på linnet.Var har ni för underliga skavsår?
Efter att ha haft linnepremiär på längre distans igår så fick jag en ny erfarenhet: skavsår på insidan av biceps strax utanför armhålan.
Troligtvis var det armen som skavde mot sömmen/fållen på linnet.
Var har ni för underliga skavsår?
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 16:25I förrgår hade jag shorts och mycket tunna overallbyxor. Efter en mil i ösregn hade byxorna lyckats skava fram dussintals små blödande prickar på lårens framsida. Intressant.
I förrgår hade jag shorts och mycket tunna overallbyxor. Efter en mil i ösregn hade byxorna lyckats skava fram dussintals små blödande prickar på lårens framsida. Intressant.
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 16:26Jag har skavsår på insidan av vaderna efter shortspremiären, av skorna. Då har man bra löpteknik.....
Jag har skavsår på insidan av vaderna efter shortspremiären, av skorna. Då har man bra löpteknik.....
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 16:47Har lyckats få skavsår på Glansen vid något fem timmars pass.
Har lyckats få skavsår på Glansen vid något fem timmars pass.
Quote from Jonny Persson on 16 May 2010, 16:52Så här Peter? Jag har lyckats med det och njöt fint som synes...
BILD:http://www.sapiens.se/images/Rotterdam.JPG
Så här Peter? Jag har lyckats med det och njöt fint som synes...
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 16:55Insidan armen nära armhålan har jag också fått skavsår.
Har även fått skavsår på ländryggen vid löpning. Tror att billigare syntettröjor är boven till många såna här skavsår.
Insidan armen nära armhålan har jag också fått skavsår.
Har även fått skavsår på ländryggen vid löpning. Tror att billigare syntettröjor är boven till många såna här skavsår.
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 16:55Marcus: Du ser onekligen glad ut 🙂
Jag lyckades inte riktigt på blodvite mer en svidade känsla. Hur löser du problemet? Annat linné? Vaselin? Hålla armarna stilla?
Marcus: Du ser onekligen glad ut 🙂
Jag lyckades inte riktigt på blodvite mer en svidade känsla. Hur löser du problemet? Annat linné? Vaselin? Hålla armarna stilla?
Quote from Jonny Persson on 16 May 2010, 17:03Peter: Annat linne som tur var. Detta reklamerades till sponsorn. Vaselin kör jag alltid med på armarna när jag springer maraton.
Peter: Annat linne som tur var. Detta reklamerades till sponsorn. Vaselin kör jag alltid med på armarna när jag springer maraton.
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 21:05De förbannade skavsåren jag får av mitt pulsband är de mest frustrerande eftersom jag inte finner nån lösning på dem! :@
De förbannade skavsåren jag får av mitt pulsband är de mest frustrerande eftersom jag inte finner nån lösning på dem! :@
Quote from Funbeat user on 16 May 2010, 21:09Jag var smart och förutseende och tejpade utsatta ställen inför Göteborgsvarvet förra året... och fick skavsår utefter tejpens kanter istället. 🙂
Just nu dras jag med skav I naveln - nya tightsens snoddknut hamnar precis där. Och varenda gång jag köper
Jag var smart och förutseende och tejpade utsatta ställen inför Göteborgsvarvet förra året... och fick skavsår utefter tejpens kanter istället. 🙂
Just nu dras jag med skav I naveln - nya tightsens snoddknut hamnar precis där. Och varenda gång jag köper