Quote from Funbeat user on 17 May 2010, 23:18MAria, prövat vika ned den över sömmen? jag brukar vika ned ett par gamla tajts för att jag vill ha sömmen lite under naveln i stället för rakt på.
MAria, prövat vika ned den över sömmen? jag brukar vika ned ett par gamla tajts för att jag vill ha sömmen lite under naveln i stället för rakt på.
Quote from Funbeat user on 18 May 2010, 19:25Jo, jag brukar vika ner linningen i andra tights, men just de här rullar liksom tillbaka av sig själva. Ska sy över en liten tygflärp hade jag tänkt, det borde hjälpa.
Jo, jag brukar vika ner linningen i andra tights, men just de här rullar liksom tillbaka av sig själva. Ska sy över en liten tygflärp hade jag tänkt, det borde hjälpa.
Quote from Catharina Brattlin on 19 May 2010, 19:14Jag har slutat använda tights med dragsko (främst Nike) för jag fick också jobbiga skav av dem precis i navelhöjd. Tog en tid innan jag kom på var problemet satt.
Köper bara Craft numera. Breda resårlinningar utan skav nånstans. 🙂
Jag har slutat använda tights med dragsko (främst Nike) för jag fick också jobbiga skav av dem precis i navelhöjd. Tog en tid innan jag kom på var problemet satt.
Köper bara Craft numera. Breda resårlinningar utan skav nånstans. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2010, 21:25Jag också - craft med den breda resåren är bäst (L)
Jag också - craft med den breda resåren är bäst (L)