Quote from Funbeat user on 1 January 2008, 20:16Hej!
Tänkte bidra till vetenskapen jag också... God fortsättning på er alla funbeatare!!!1.Ålder? Det räcker med -30 år, 31-49 år, eller 50+ år!
-30 år2.Kön?
Kvinna3.Jobbar du inom privat eller offentlig sektor?
Privata4.Har ni möjlighet till fris
Hej!
Tänkte bidra till vetenskapen jag också... God fortsättning på er alla funbeatare!!!
1.Ålder? Det räcker med -30 år, 31-49 år, eller 50+ år!
-30 år
2.Kön?
Kvinna
3.Jobbar du inom privat eller offentlig sektor?
Privata
4.Har ni möjlighet till fris
Quote from Funbeat user on 1 January 2008, 20:201.Ålder? Det räcker med -30 år, 31-49 år, eller 50+ år!
33 år.2.Kön?
Man3.Jobbar du inom privat eller offentlig sektor?
Offentlig sektor4.Har ni möjlighet till friskvårdstimme (eller timmar) på din arbetsplats?
Nix, den är borttagen sedan några år t
33 år.
2.Kön?
Man
Offentlig sektor
4.Har ni möjlighet till friskvårdstimme (eller timmar) på din arbetsplats?
Nix, den är borttagen sedan några år t
Quote from Johan Malmberg on 1 January 2008, 22:041.Ålder? Det räcker med -30 år, 31-49 år, eller 50+ år!
31-492.Kön?
Kvinna3.Jobbar du inom privat eller offentlig sektor?
Offentlig sektor4.Har ni möjlighet till friskvårdstimme (eller timmar) på din arbetsplats?
En halvtimme/vecka, får ej gå hem ti
31-49
2.Kön?
Kvinna
Offentlig sektor
En halvtimme/vecka, får ej gå hem ti
Quote from Karro Larsson on 1 January 2008, 23:06Intressant undersökning, Denize. Kan bara inte låta bli att fundera över ditt urval, eftersom undersökningen handlar om träning och de som svarar här borde vara intresserade av träning (det är ju en site med den inriktningen i alla fall). Se upp så att di
Intressant undersökning, Denize. Kan bara inte låta bli att fundera över ditt urval, eftersom undersökningen handlar om träning och de som svarar här borde vara intresserade av träning (det är ju en site med den inriktningen i alla fall). Se upp så att di
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 00:251.Ålder? Det räcker med -30 år, 31-49 år, eller 50+ år! 31-49
2.Kön? M
3.Jobbar du inom privat eller offentlig sektor? Privat
4.Har ni möjlighet till friskvårdstimme (eller timmar) på din arbetsplats? Nej
5.Använder du friskvårdstimmen? N/A
6.Hu
1.Ålder? Det räcker med -30 år, 31-49 år, eller 50+ år! 31-49
2.Kön? M
3.Jobbar du inom privat eller offentlig sektor? Privat
4.Har ni möjlighet till friskvårdstimme (eller timmar) på din arbetsplats? Nej
5.Använder du friskvårdstimmen? N/A
6.Hu
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 00:28Du är klok Sofia! Så långt tänkte inte jag, var mest bara irriterad över att jag inte har någon sådan timme på mitt jobb. Men du har helt rätt!
Du är klok Sofia! Så långt tänkte inte jag, var mest bara irriterad över att jag inte har någon sådan timme på mitt jobb. Men du har helt rätt!
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 01:43Jag skulle vilja fråga vad "friskvårdstimmen" är för något? På min "förra" arbetsplats hade vi 3h betald fysiskt aktivitet i veckan. Där jag är nu har vi inte ett smack och jag har inte hört talas om någon friskvårdstimme.
Så det blir svårt att besvara n
Jag skulle vilja fråga vad "friskvårdstimmen" är för något? På min "förra" arbetsplats hade vi 3h betald fysiskt aktivitet i veckan. Där jag är nu har vi inte ett smack och jag har inte hört talas om någon friskvårdstimme.
Så det blir svårt att besvara n
Quote from Galderma Fritidsförening on 2 January 2008, 01:55Vet inte om jag "får"/kan bidra med något till den här undersökningen men jag skriver några rader ändå, ta med det om du vill.
På min skola (IT-Gymnasiet i Västerås) har vi två friskvårdspass per vecka, á 30 minuter, och då är det alltid två val av akt
Vet inte om jag "får"/kan bidra med något till den här undersökningen men jag skriver några rader ändå, ta med det om du vill.
På min skola (IT-Gymnasiet i Västerås) har vi två friskvårdspass per vecka, á 30 minuter, och då är det alltid två val av akt
Quote from mårten jansson on 2 January 2008, 07:58Sofia: Självklart har jag tänkt på fördelningen och även diskuterat det med min handledare innan julen. Eftersom det är en b-uppsats som dessutom görs under jul när många är lediga är det svårt att hitta något företag att gå ut på, vilket annars varit bäs
Sofia: Självklart har jag tänkt på fördelningen och även diskuterat det med min handledare innan julen. Eftersom det är en b-uppsats som dessutom görs under jul när många är lediga är det svårt att hitta något företag att gå ut på, vilket annars varit bäs
Quote from Funbeat user on 2 January 2008, 10:381.Ålder? Det räcker med -30 år, 31-49 år, eller 50+ år!
-30
2.Kön?
Man
Privat
Nej
5.Använder du friskvårdstimmen?
N/A
6.Hur länge se
-30
2.Kön?
Man
Privat
Nej
5.Använder du friskvårdstimmen?
N/A
6.Hur länge se