Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 08:58Kul pryl. Det verkar dock att man måste sätta igång inspelningen innan man stoppar in mobilen i "huset".
Kul pryl. Det verkar dock att man måste sätta igång inspelningen innan man stoppar in mobilen i "huset".
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 09:30Nä, touchen fungerar igenom plasten.
Dock fungerar det inte undervatten, men sätter man bara på kameran innan man sätter fast den i kaklet så funkar det
Nä, touchen fungerar igenom plasten.
Dock fungerar det inte undervatten, men sätter man bara på kameran innan man sätter fast den i kaklet så funkar det
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 20:55Jag köpte en sådan här på Biltema för 75:-
BILD:http://biltema.se/ProductImages/22/medium/22-178_m.jpg
Funkar att sätta i kaklet under vattnet.
Jag köpte en sådan här på Biltema för 75:-
BILD:http://biltema.se/ProductImages/22/medium/22-178_m.jpg
Funkar att sätta i kaklet under vattnet.
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 21:55Har du provat hållaren i poolen? Hur blir det med bildvinken? Blir det tillräckligt bra, även om man inte följer med kameran?
Har du provat hållaren i poolen? Hur blir det med bildvinken? Blir det tillräckligt bra, även om man inte följer med kameran?
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 12:19Nu brukar jag filma framifrån men skall man filma från sidan så är det nog bättre om man följer med kameran, ja. Fast det beror väl också på vilken vidvinkel kameran har. Samsungen har ingen vidvinkel.
Nu brukar jag filma framifrån men skall man filma från sidan så är det nog bättre om man följer med kameran, ja. Fast det beror väl också på vilken vidvinkel kameran har. Samsungen har ingen vidvinkel.
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 14:47Jag har som Kim en Kodak Playsport. Den filmar HD med 1080p30 (1920x1080 prgressivt med 30 bilder/sekund), 720p30 (1280x720, 30) och 720p60. I den sista kan man stega fram en ruta per 1/60 sekund. Just i simning räcker det faktiskt gott med 30 bilder/seku
Jag har som Kim en Kodak Playsport. Den filmar HD med 1080p30 (1920x1080 prgressivt med 30 bilder/sekund), 720p30 (1280x720, 30) och 720p60. I den sista kan man stega fram en ruta per 1/60 sekund. Just i simning räcker det faktiskt gott med 30 bilder/seku
Quote from Funbeat user on 11 April 2012, 20:43Det blir rätt bökigt att flippra med inställningarna genom en plastpåse - tycker jag i alla fall.
Olympus har några kompakta kamperor som är gjorda för att användas under vatten, den bästa är vattentät ner till 10 m. De har även den fördelen att de är väl
Det blir rätt bökigt att flippra med inställningarna genom en plastpåse - tycker jag i alla fall.
Olympus har några kompakta kamperor som är gjorda för att användas under vatten, den bästa är vattentät ner till 10 m. De har även den fördelen att de är väl
Quote from Funbeat user on 12 April 2012, 08:45Någon som bor i Nv skåne så kan jag filma er. Jag kör Canon HD.
Med Canon dykhus 40m. Har dykning och uv foto/film som hobby (t+)Min erfarenhet under de 6 åren jag har sysslat med uv foto/film är att de flesta kameror fungerar helt perfekt i bassäng då
Någon som bor i Nv skåne så kan jag filma er. Jag kör Canon HD.
Med Canon dykhus 40m. Har dykning och uv foto/film som hobby (t+)
Min erfarenhet under de 6 åren jag har sysslat med uv foto/film är att de flesta kameror fungerar helt perfekt i bassäng då
Quote from Funbeat user on 12 April 2012, 19:45En expert i tråden!
Skulle du säga att en vanlig smartphone duger att filma med, Fredrik?
En expert i tråden!
Skulle du säga att en vanlig smartphone duger att filma med, Fredrik?
Quote from Funbeat user on 13 April 2012, 07:58flindra, om du tittar på min youtube-film så ser du hur det ser ut när man filmar med en iphone 4.
Det som var lite synd är att den inte har så bra vidvinkel i filmläget. Man ser det när jag simmar på sidan. Det är en bana mellan mig och kameran (skulle
flindra, om du tittar på min youtube-film så ser du hur det ser ut när man filmar med en iphone 4.
Det som var lite synd är att den inte har så bra vidvinkel i filmläget. Man ser det när jag simmar på sidan. Det är en bana mellan mig och kameran (skulle