Quote from Guest on 14 May 2012, 16:46Det har blivit något riktigt galet med import från Garmin (310XT). Nu har jag
"OBS! 96 inlästa träningspass inväntar behandling. Visa mig "
samtliga från 2007-04-01.Dessa måste bort, finns det något bra alternativ för att ta bort samtliga. Att radera
Det har blivit något riktigt galet med import från Garmin (310XT). Nu har jag
"OBS! 96 inlästa träningspass inväntar behandling. Visa mig "
samtliga från 2007-04-01.
Dessa måste bort, finns det något bra alternativ för att ta bort samtliga. Att radera
Quote from Camilla Höög on 14 May 2012, 16:56Gå till Min Analys->Visa i lista. Markera de pass du vill radera. Skrolla längst ner, tryck på "Visa avancerade funktioner för den här sidan" och tryck slutligen på "Radera markerade träningar".
Gå till Min Analys->Visa i lista. Markera de pass du vill radera. Skrolla längst ner, tryck på "Visa avancerade funktioner för den här sidan" och tryck slutligen på "Radera markerade träningar".
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 18:14Jag har 126 pass som Garminimporten fuckade in häromdagen som den tycker jag bearbeta. Orkar inte, inte ens i listläge.
Jag har 126 pass som Garminimporten fuckade in häromdagen som den tycker jag bearbeta. Orkar inte, inte ens i listläge.
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 18:15Anders: Hur vet jag vilka pass jag vill radera? Jag vill inte radera fel.
Anders: Hur vet jag vilka pass jag vill radera? Jag vill inte radera fel.
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 18:19ett f**k är annars inte att förakta
ett f**k är annars inte att förakta
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 18:22Men inte med Mr/Miss Garmin väl? Eugh.
Men inte med Mr/Miss Garmin väl? Eugh.
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 18:52Funbeat hänger sig numera ungefär varannan gång som jag försöker importera från Garmin. Och ja, jag har testat att rensa historiken i klockan.
Funbeat hänger sig numera ungefär varannan gång som jag försöker importera från Garmin. Och ja, jag har testat att rensa historiken i klockan.
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 19:04"Men inte med Mr/Miss Garmin väl? Eugh."
GF står väl för girlfriend?
"Men inte med Mr/Miss Garmin väl? Eugh."
GF står väl för girlfriend?
Quote from Camilla Höög on 14 May 2012, 19:24Här kan ni läsa lite om hur jag gjorde när jag trasslade med mina inlästa dubbletter:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1198550Det är bara i kalendern man kan se vilka pass som inte är behandlade så Ctrl-klick på radera-länken är den t
Här kan ni läsa lite om hur jag gjorde när jag trasslade med mina inlästa dubbletter:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1198550
Det är bara i kalendern man kan se vilka pass som inte är behandlade så Ctrl-klick på radera-länken är den t
Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 21:28Jag blir togig på teknik som inte funkar :@
Kan nu konstatera att Funbeat synken med Garmin 310 XT är helt förfuckad.
- Tog bort över 100 aktiviteter manuellt i kalendern
- synkade, valde endast de senaste 5 aktiviteterna (var förkryssade)
- nu har jag
Jag blir togig på teknik som inte funkar :@
Kan nu konstatera att Funbeat synken med Garmin 310 XT är helt förfuckad.
- Tog bort över 100 aktiviteter manuellt i kalendern
- synkade, valde endast de senaste 5 aktiviteterna (var förkryssade)
- nu har jag