Quote from Funbeat user on 14 May 2012, 23:06Överstekt.
Toppen när man försöker radera alla dessa inlästa pass och glad i hågen tror att checkboxen "gå vidare till nästa obehandlade" fungerar. Varför skulle nåt fungera?
Överstekt.
Toppen när man försöker radera alla dessa inlästa pass och glad i hågen tror att checkboxen "gå vidare till nästa obehandlade" fungerar. Varför skulle nåt fungera?
Quote from Elias Engqvist on 14 May 2012, 23:38Anders; GF står för Garmin F*ck
Anders; GF står för Garmin F*ck
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 06:28För mig fungerar det klockrent!
Och ja vist första gången var det många pass på listan som skulle bockas av.
Nu får man dock med simpassen som inte gick att ladda in, samt TE och kadens mm. så det är bara fördelar enligt mig.
Förändring kräver alltid
För mig fungerar det klockrent!
Och ja vist första gången var det många pass på listan som skulle bockas av.
Nu får man dock med simpassen som inte gick att ladda in, samt TE och kadens mm. så det är bara fördelar enligt mig.
Förändring kräver alltid
Quote from Camilla Höög on 15 May 2012, 07:33Peter, du måste klicka i rutan "Markera alla" 2 ggr för att avmarkera alla gamla pass. Man måste skrolla ner för att se om de gamla passen är markerade. Markera sedan de du vill behålla.
När importen är klar så raderar du alla dina gamla pass i ANT Agente
Peter, du måste klicka i rutan "Markera alla" 2 ggr för att avmarkera alla gamla pass. Man måste skrolla ner för att se om de gamla passen är markerade. Markera sedan de du vill behålla.
När importen är klar så raderar du alla dina gamla pass i ANT Agente
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 08:28Tjing Anders,
Får ge det en chans till i kväll. Fråga: Hur raderar man pass från ant agent?
Tjing Anders,
Får ge det en chans till i kväll. Fråga: Hur raderar man pass från ant agent?
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 08:30Igår kväll laddade vi upp en fix för problemet med att Garmin-importen inte förstår vilka pass som har lästs in. Problemet var tvådelat: för det första tvingades vi överge det gamla sättet att identifiera importerade pass när vi gick över till nya importe
Igår kväll laddade vi upp en fix för problemet med att Garmin-importen inte förstår vilka pass som har lästs in. Problemet var tvådelat: för det första tvingades vi överge det gamla sättet att identifiera importerade pass när vi gick över till nya importe
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 08:36Peter: Om du vill kan jag ta bort passen som väntar på behandling. Nästa gång du importerar kryssar du bort samtliga kryss utom de passen som verkligen är nya. När du sedan läser in kommer resten att markeras så att de inte väljs nästa gång.
Peter: Om du vill kan jag ta bort passen som väntar på behandling. Nästa gång du importerar kryssar du bort samtliga kryss utom de passen som verkligen är nya. När du sedan läser in kommer resten att markeras så att de inte väljs nästa gång.
Quote from Camilla Höög on 15 May 2012, 09:31Det uppmärksammades redan i mars att den nya importen tog med alla redan inlästa pass:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1177392
Ändå tvingades den nya importen in för alla.Jag kanske skulle ha varit mer noggrann med att rapportera pro
Det uppmärksammades redan i mars att den nya importen tog med alla redan inlästa pass:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1177392
Ändå tvingades den nya importen in för alla.
Jag kanske skulle ha varit mer noggrann med att rapportera pro
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 14:48Ah, såpass.
Kan Olle hjälpa även mig att radera? Jag har +120 pass...
Ah, såpass.
Kan Olle hjälpa även mig att radera? Jag har +120 pass...
Quote from Funbeat user on 15 May 2012, 15:17AM R: Kirrat, 122 pass borttagna.
Om det är någon annan som vill ha hjälp med detta, maila mig på olle@funbeat.se. OBS! Var beredda på att jag kommer ta bort _ALLA_ pass som ni har markerade som importerade för behandling.
AM R: Kirrat, 122 pass borttagna.
Om det är någon annan som vill ha hjälp med detta, maila mig på olle@funbeat.se. OBS! Var beredda på att jag kommer ta bort _ALLA_ pass som ni har markerade som importerade för behandling.