Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatUppfuckad Garmin import
You need to log in to create posts and topics.

Ååååååååååååååh, vilken underbar syn! Eller icke-syn då.

Tack Olle.

dublett

Olle, när jag importerar från min Garmin så får jag decimalpunkt i fältet för kilometer men så vill visst inte funbeat ha det så jag kunde inte spara mitt redigerade pass förrän jag bytte till kommatecken både i kilometerfältet i huvudet och nere i sista

Jag har också problem med decimaler - importen av Training Effect (TE) från min 610 blir alltid utan något decimaltecken alls. Om min TE efter träning är 3.2 (eller 3,2, hur man nu vill se det) så blir det 32 i importen.

Alltid lätt ändrat eftersom TE är

AT: Jag ska kolla upp det.

Ola: Vi fixar detta inom kort.

Tack!

t+ Olle Eriksson skal få en stor guld stjärna i himlen, det funkar. Tack Olle för ett, snabbt , personligt, vänligt och proffersionellt bemötande. Jag är lycklig igen
//Peter

Jag får inte med mig "rundorna" (kartorna) vid import från Garmin 305. Något jag gör fel?

/Johan

Jag gjorde som det stod härromdagen när jag skulle importera efter uppdateringen, och då fungerade det utmärkt.

(OBS! Tisdag 15 maj 2012: FunBeat har en ny Garmin-import. För att du inte ska få gamla pass inlästa igen behöver du avmarkera samtliga pass (

Urban, maila mig på olle@funbeat.se så kan vi se vad vi kan göra.

Anders, visste du hur man raderar passen i ANT stickan (eller vart nu passen finns)?