Quote from Guest on 19 February 2012, 11:07Nu ska jag satsa på träningen och känner jag vill få en nystart och känna att jag måste använda min klocka.
Så tänkte uppgradera min 305 och få mer motivation. Rätt eller fel låter vi ha osagt.
Jag har kollat runt lite och läst om alla klockor men ka
Nu ska jag satsa på träningen och känner jag vill få en nystart och känna att jag måste använda min klocka.
Så tänkte uppgradera min 305 och få mer motivation. Rätt eller fel låter vi ha osagt.
Jag har kollat runt lite och läst om alla klockor men ka
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 11:17Hej
Går i samma tankar som du och har även jag en 305:a som jag iofs är mycket nöjd med.
Jag kikar på Polars RCX5 http://www.polarpuls.com/sv/rcx5/
Den saknar GPS men ger mig info via fotpod som är klart intressant. Dessutom mindre och jättesnygg m
Hej
Går i samma tankar som du och har även jag en 305:a som jag iofs är mycket nöjd med.
Jag kikar på Polars RCX5 http://www.polarpuls.com/sv/rcx5/
Den saknar GPS men ger mig info via fotpod som är klart intressant. Dessutom mindre och jättesnygg m
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 12:57Ett par saker:
Om du ofta har drabbats av för kort batteritid med din 305 så ska du välja 910 framför 610.
610 har inte touchring, den har en touch-skärm som fungerar mycket bra, även i regn och med handskar, så fort man lär sig att den kräver hårdare try
Ett par saker:
Om du ofta har drabbats av för kort batteritid med din 305 så ska du välja 910 framför 610.
610 har inte touchring, den har en touch-skärm som fungerar mycket bra, även i regn och med handskar, så fort man lär sig att den kräver hårdare try
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 15:17batteritiden i min 305a räcker gott och väl för mina pass.
Okey. Då kanske touch funkar prima. Men när man ska lägga ut för en ny klocka så kanske det är lika bra att slå till på 910an.
Men kanske blir onödigt stor och man inte kommer utnyttja den.
batteritiden i min 305a räcker gott och väl för mina pass.
Okey. Då kanske touch funkar prima. Men när man ska lägga ut för en ny klocka så kanske det är lika bra att slå till på 910an.
Men kanske blir onödigt stor och man inte kommer utnyttja den.
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 18:27Som LÖP-klocka, betraktat så är ju 310XT samma klocka som 910XT. De största skillnaderna dem emellan är att 910 XT har en mer utvecklad simfunktion.........finns ingenting i 910:an egentligen som inte redan finns i 310:an 🙂
Som LÖP-klocka, betraktat så är ju 310XT samma klocka som 910XT. De största skillnaderna dem emellan är att 910 XT har en mer utvecklad simfunktion.........finns ingenting i 910:an egentligen som inte redan finns i 310:an 🙂
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 18:38Det skulle väl vara en fungerande höjdmätare då (barometrisk). Säkert ointressant för de flesta, men en del tycker det är en bra finess.
Det skulle väl vara en fungerande höjdmätare då (barometrisk). Säkert ointressant för de flesta, men en del tycker det är en bra finess.
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 18:44Hittills, har det väl varit si, och så med just höjdmätaren för en del....förhoppningsvis så fixas detta, kanske med en kommande uppdatering.......men jag vet inte om det i dagsläget är värt de extra pengarna för en funktion som inte verkar helt 100.
Nu
Hittills, har det väl varit si, och så med just höjdmätaren för en del....förhoppningsvis så fixas detta, kanske med en kommande uppdatering.......men jag vet inte om det i dagsläget är värt de extra pengarna för en funktion som inte verkar helt 100.
Nu
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 18:57Nicklas skrev: När det gäller höjdmätningen...så är jag personligen nöjd med det som Garmin connect levererar när jag i efterhand kollar mina pass. Jag vet inte HUR jag skulle använda denna funktionen, under löpning - här kanske någon som kan/vet kan "utb
Nicklas skrev: När det gäller höjdmätningen...så är jag personligen nöjd med det som Garmin connect levererar när jag i efterhand kollar mina pass. Jag vet inte HUR jag skulle använda denna funktionen, under löpning - här kanske någon som kan/vet kan "utb
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 19:07Okey,
Har haft min forerunner 305 i ca 4-5 år. Så kan nog säga att pristaket ligger på 4500 kr
När man väljer polar så måste man köpa till en fotsensor för att se hur långt man sprungit?
Så då väljer jag nog en garmin istället.
Men blir inte klok p
Okey,
Har haft min forerunner 305 i ca 4-5 år. Så kan nog säga att pristaket ligger på 4500 kr
När man väljer polar så måste man köpa till en fotsensor för att se hur långt man sprungit?
Så då väljer jag nog en garmin istället.
Men blir inte klok p
Quote from Funbeat user on 19 February 2012, 19:19Du får en 310XT för ungefär 2000:-. Lite dyrare med pulsband men jag är ganska säker på att det till 305 även passar till 310. Sen kan du lägga mellanskillnaden på ett par nya skor eller nåt om du vill.
Du får en 310XT för ungefär 2000:-. Lite dyrare med pulsband men jag är ganska säker på att det till 305 även passar till 310. Sen kan du lägga mellanskillnaden på ett par nya skor eller nåt om du vill.