Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarUppsala 100 km
You need to log in to create posts and topics.

För andra året arrangeras löptävlingen Uppsala100km! Alla långlöpare är välkomna att springa denna tävling som sätter din uthållighet på prov. Banan är plan och underlaget mjukt och snällt mot benen.

Tävlingen går genom centrala Uppsala och arrangemanget

Det vore skoj, men jag är inte tränad för att springa så långt. Fast det vore ju något att berätta för barnbarnen en vacker dag 😀

Lady, om jag känner dig rätt så står du där och trampar i starten nästa år :-). Jag fegar lite och väntar till 2010 tror jag.

Inte alldeles omöjligt, det skulle vara häftigt 🙂

Fast först ska jag klara 50km i Lidingös backar, det blir ett äventyr det också 🙂

"där löparens potential kommer till sin fulla rätt" - vilket fint uttryck! 🙂

Jag var med förra året och tänker absolut delta i år igen. Banan är lättsprungen, omgivningen vacker och servicen förstklassig. (t+)

Synd att dom inte har en "halv-variant" med 50 km... 🙁

Hur ser banan ut? Ingen info finns på hmsidan ännu. 100K är lite stort i år, men nästa år kanske?

Jag var publik förra året.
Blev mycket imponerad av de som gör detta galenskap;)

För er som funderar på att springa detta men inte riktigt "vågar" kan jag varmt rekommendera att ta steget... En flack och lättlöpt bana med mycket bra service. Ett lagom långt varv (2.5 km) vilket gör att dricka och mat alltid finns nära till hands. Som