Quote from Guest on 29 February 2008, 11:20För andra året arrangeras löptävlingen Uppsala100km! Alla långlöpare är välkomna att springa denna tävling som sätter din uthållighet på prov. Banan är plan och underlaget mjukt och snällt mot benen.
Tävlingen går genom centrala Uppsala och arrangemanget
För andra året arrangeras löptävlingen Uppsala100km! Alla långlöpare är välkomna att springa denna tävling som sätter din uthållighet på prov. Banan är plan och underlaget mjukt och snällt mot benen.
Tävlingen går genom centrala Uppsala och arrangemanget
Quote from Funbeat user on 29 February 2008, 11:30Det vore skoj, men jag är inte tränad för att springa så långt. Fast det vore ju något att berätta för barnbarnen en vacker dag 😀
Det vore skoj, men jag är inte tränad för att springa så långt. Fast det vore ju något att berätta för barnbarnen en vacker dag 😀
Quote from Funbeat user on 29 February 2008, 11:34Lady, om jag känner dig rätt så står du där och trampar i starten nästa år :-). Jag fegar lite och väntar till 2010 tror jag.
Lady, om jag känner dig rätt så står du där och trampar i starten nästa år :-). Jag fegar lite och väntar till 2010 tror jag.
Quote from Funbeat user on 29 February 2008, 11:42Inte alldeles omöjligt, det skulle vara häftigt 🙂
Fast först ska jag klara 50km i Lidingös backar, det blir ett äventyr det också 🙂
Inte alldeles omöjligt, det skulle vara häftigt 🙂
Fast först ska jag klara 50km i Lidingös backar, det blir ett äventyr det också 🙂
Quote from Elias Engqvist on 29 February 2008, 11:59"där löparens potential kommer till sin fulla rätt" - vilket fint uttryck! 🙂
"där löparens potential kommer till sin fulla rätt" - vilket fint uttryck! 🙂
Quote from Funbeat user on 29 February 2008, 13:18Jag var med förra året och tänker absolut delta i år igen. Banan är lättsprungen, omgivningen vacker och servicen förstklassig. (t+)
Jag var med förra året och tänker absolut delta i år igen. Banan är lättsprungen, omgivningen vacker och servicen förstklassig. (t+)
Quote from Funbeat user on 29 February 2008, 16:18Synd att dom inte har en "halv-variant" med 50 km... 🙁
Synd att dom inte har en "halv-variant" med 50 km... 🙁
Quote from Funbeat user on 1 March 2008, 19:27Hur ser banan ut? Ingen info finns på hmsidan ännu. 100K är lite stort i år, men nästa år kanske?
Hur ser banan ut? Ingen info finns på hmsidan ännu. 100K är lite stort i år, men nästa år kanske?
Quote from Kicki K on 4 March 2008, 10:20Jag var publik förra året.
Blev mycket imponerad av de som gör detta galenskap;)
Jag var publik förra året.
Blev mycket imponerad av de som gör detta galenskap;)
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 20:55För er som funderar på att springa detta men inte riktigt "vågar" kan jag varmt rekommendera att ta steget... En flack och lättlöpt bana med mycket bra service. Ett lagom långt varv (2.5 km) vilket gör att dricka och mat alltid finns nära till hands. Som
För er som funderar på att springa detta men inte riktigt "vågar" kan jag varmt rekommendera att ta steget... En flack och lättlöpt bana med mycket bra service. Ett lagom långt varv (2.5 km) vilket gör att dricka och mat alltid finns nära till hands. Som