Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 20:26Jag är benägen att hålla med. Folkfestloppen är ju härliga pga av publikuppslutningen, men trängseln är inte så kul. Det blir ofta så långa köer överallt, till nummerlappsutdelning, toaletter, massage, in i startfållan osv. De mindre loppen blir lite mer
Jag är benägen att hålla med. Folkfestloppen är ju härliga pga av publikuppslutningen, men trängseln är inte så kul. Det blir ofta så långa köer överallt, till nummerlappsutdelning, toaletter, massage, in i startfållan osv. De mindre loppen blir lite mer
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 20:41Det här är tankar jag har nu, de kan ju gå över när det börjar dra ihopsig. Fick det efter Göteborgsvarvet veckan efter LU50k, vilken skillnad! Nu missade jag årets SM så jag får se om jag är med nästa. Det är ju inget absolut beslut utan mest en tanke.
Det här är tankar jag har nu, de kan ju gå över när det börjar dra ihopsig. Fick det efter Göteborgsvarvet veckan efter LU50k, vilken skillnad! Nu missade jag årets SM så jag får se om jag är med nästa. Det är ju inget absolut beslut utan mest en tanke.
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 20:55Jag tycker det flöt på otroligt bra på SM. Den enda kö jag tyckte var besvärande var kön till toan. Inte särskilt trångt att springa heller tycker jag, tog väl ett par minuters jogg - sedan kunde man gasa på lite. 🙂
Jag tycker det flöt på otroligt bra på SM. Den enda kö jag tyckte var besvärande var kön till toan. Inte särskilt trångt att springa heller tycker jag, tog väl ett par minuters jogg - sedan kunde man gasa på lite. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 21:13Tack och lov finns det bra buskar så eliminerar man toaköerna 🙂
Tack och lov finns det bra buskar så eliminerar man toaköerna 🙂
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 22:35Allt e relativt, men jämfört med t ex LU50K så va SM hyffsat överbelamrat
Allt e relativt, men jämfört med t ex LU50K så va SM hyffsat överbelamrat
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 22:40Det var allt folk som gjorde själva grejen tycker jag (minns med fasa Vällingby marathon....) När man väl sprang tyckte jag det enda besvärliga var när folk "tvärkroknade" mitt i banan så att man nästan sprang in i dom. Blev inte irriterad, men man fick v
Det var allt folk som gjorde själva grejen tycker jag (minns med fasa Vällingby marathon....) När man väl sprang tyckte jag det enda besvärliga var när folk "tvärkroknade" mitt i banan så att man nästan sprang in i dom. Blev inte irriterad, men man fick v
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 20:02Hoppsan, nu är jag anmäld till 50K i uppsala... Hejja mig 😀
Hoppsan, nu är jag anmäld till 50K i uppsala... Hejja mig 😀
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 20:40Heja dej!!! (t+)
Heja dej!!! (t+)
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 20:45klockan 7 på morgonen börjar det... Herre min skapare, jag som är så morgontrött...! Det såg jag faktiskt inte förrän nu!
klockan 7 på morgonen börjar det... Herre min skapare, jag som är så morgontrött...! Det såg jag faktiskt inte förrän nu!
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 20:48Haha, Lady G, det blir kul va?
Jag funderar fortfarande på att anmäla mig till 100K, men har problemet med logistik. Gå upp och köra till Uppsala är det minsta problemet. Vad jag bävar för är att ta mig hem. Köra bil med 100 km i benen är inte lockande.
Haha, Lady G, det blir kul va?
Jag funderar fortfarande på att anmäla mig till 100K, men har problemet med logistik. Gå upp och köra till Uppsala är det minsta problemet. Vad jag bävar för är att ta mig hem. Köra bil med 100 km i benen är inte lockande.