Quote from Funbeat user on 3 August 2008, 11:56Jag törs inte lova att han vill, förmodligen har han egna planer undertiden.
Jag törs inte lova att han vill, förmodligen har han egna planer undertiden.
Quote from Funbeat user on 3 August 2008, 13:15😀
"Hoppsan, nu är jag anmäld till 50K i uppsala... Hejja mig "
läste först
"... Hejda mig!"
😀
"Hoppsan, nu är jag anmäld till 50K i uppsala... Hejja mig "
läste först
"... Hejda mig!"
Quote from Funbeat user on 3 August 2008, 13:44LOL
Riktigt så nervös är jag inte 😀
LOL
Riktigt så nervös är jag inte 😀
Quote from Funbeat user on 3 August 2008, 14:53Här är en till som är sugen men vågar nog inte ta 100km utan kanske nöjer mig med 50km. Är det någon som vet när sista anmälan måste göras?
Här är en till som är sugen men vågar nog inte ta 100km utan kanske nöjer mig med 50km. Är det någon som vet när sista anmälan måste göras?
Quote from Funbeat user on 3 August 2008, 15:04Senast den 8 september måste du anmält dig.
Du hänger väl med? 20 varv runt Uppsala är ju alldeles lagom!
Senast den 8 september måste du anmält dig.
Du hänger väl med? 20 varv runt Uppsala är ju alldeles lagom!
Quote from Funbeat user on 4 August 2008, 10:45Ni som har kört loppet tidigare har ni några tips och råd för en nybörjare?
Har tittat lite på kartan ser ut att vara en enkel banan med lite asfalt?
Serveras det mat under loppet?
Ni som har kört loppet tidigare har ni några tips och råd för en nybörjare?
Har tittat lite på kartan ser ut att vara en enkel banan med lite asfalt?
Serveras det mat under loppet?
Quote from Funbeat user on 6 August 2008, 15:34Saxat från hemsida:
"Mat: frukt, chips, energikakor, nötter, torkad frukt, soppa, korv, pasta med sås (köttfärs och veg.)
Dryck: vatten, sportdryck, coca cola, mineralvatten, kaffe"Man verkar inte behöva något alls med sig minsann. Jag kanske komplette
Saxat från hemsida:
"Mat: frukt, chips, energikakor, nötter, torkad frukt, soppa, korv, pasta med sås (köttfärs och veg.)
Dryck: vatten, sportdryck, coca cola, mineralvatten, kaffe"
Man verkar inte behöva något alls med sig minsann. Jag kanske komplette
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 11:19Ytterligare en fråga från en annan rookie:
Finns det någon effektförvaring där man kan lämna in kläder, värdesaker o dyl? Sedan kan det ju tänkas vara så att det är kallare i starten än mitt på dagen och man vill lägga av sig lite kläder.
Ytterligare en fråga från en annan rookie:
Finns det någon effektförvaring där man kan lämna in kläder, värdesaker o dyl? Sedan kan det ju tänkas vara så att det är kallare i starten än mitt på dagen och man vill lägga av sig lite kläder.
Quote from Funbeat user on 19 August 2008, 12:24Ingen regelrätt "effektförvaring" men du kan lägga dina grejor vid varvningen, vi funktionärer är där hela tiden.
Ingen regelrätt "effektförvaring" men du kan lägga dina grejor vid varvningen, vi funktionärer är där hela tiden.
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 00:07Finns det någon möjlighet att få information hur mycket asfalt i meter räknat banan är på? Kanske en konstig fråga min min ena fot är inte så förtjust i asfalt:-)
Finns det någon möjlighet att få information hur mycket asfalt i meter räknat banan är på? Kanske en konstig fråga min min ena fot är inte så förtjust i asfalt:-)