Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 11:02Skulle gissa på ca 800 meter/varv om banan är likadan som förra året.
Skulle gissa på ca 800 meter/varv om banan är likadan som förra året.
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 11:06Krister Lind:
Tack för snabb input om asfalten, då kanske man kan vara med på den korta tävlingen.
Krister Lind:
Tack för snabb input om asfalten, då kanske man kan vara med på den korta tävlingen.
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 13:32Banan är inte exakt som förra året. Det blir istället den banan det SKULLE ha varit ifjol, om inte någon helt plötsligt slagit upp ett tivoli mitt i bansträckningen ett och ett halvt dygn före start!
Banan är inte exakt som förra året. Det blir istället den banan det SKULLE ha varit ifjol, om inte någon helt plötsligt slagit upp ett tivoli mitt i bansträckningen ett och ett halvt dygn före start!
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 15:28Lena M Johansson:
Vad betyder det i antal meter asfalt längre eller kortare än 800m/varv?
Lena M Johansson:
Vad betyder det i antal meter asfalt längre eller kortare än 800m/varv?
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 15:32Jag vet tyvärr inte det eftersom jag inte sprungit banan. Men jag kan ta reda på det, återkommer.
Jag vet tyvärr inte det eftersom jag inte sprungit banan. Men jag kan ta reda på det, återkommer.
Quote from Funbeat user on 27 August 2008, 23:43Är ganska säker på att den "nya" bansträckningen inte påverkar andelen asfalt särskilt mycket, kanske 50 meter. Skulle bedömma att sträckan med asfalt är 600 - 800 meter varav ett par hundra meter av dessa kan undvikas genom att springa på en bredvidgåend
Är ganska säker på att den "nya" bansträckningen inte påverkar andelen asfalt särskilt mycket, kanske 50 meter. Skulle bedömma att sträckan med asfalt är 600 - 800 meter varav ett par hundra meter av dessa kan undvikas genom att springa på en bredvidgåend
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 09:59Tack för informationen gällande asfalten
Ny fråga: Räknar man själv antal varv eller görs det med hjälp av en dator?
Tack för informationen gällande asfalten
Ny fråga: Räknar man själv antal varv eller görs det med hjälp av en dator?
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 18:48Det blir chiptidtagning så du behöver inte räkna varv själv!
Det blir chiptidtagning så du behöver inte räkna varv själv!
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 20:02Skönt, tänk om man skulle behöva börja om varje gång man tappar räkningen 😀
Skönt, tänk om man skulle behöva börja om varje gång man tappar räkningen 😀
Quote from Funbeat user on 28 August 2008, 20:07Ja det vore nåt det.
"hmm var det där 37 eller 38 varv? Nää jag är osäker bara att börja om från 1 igen..."
Ja det vore nåt det.
"hmm var det där 37 eller 38 varv? Nää jag är osäker bara att börja om från 1 igen..."