Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 20:50Jag åker upp redan på fredagen och stannar på Hotell Svava, det tycker jag du också borde göra. De borde ha rum kvar också, så vitt jag vet: http://www.hotelsvava.com/
Det är det värt, garanterat!
Jag åker upp redan på fredagen och stannar på Hotell Svava, det tycker jag du också borde göra. De borde ha rum kvar också, så vitt jag vet: http://www.hotelsvava.com/
Det är det värt, garanterat!
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 20:56Hmm, jag är kluven. Jag får fundera hur jag ska lösa det, är inte så sugen på att sova över faktiskt.
Hmm, jag är kluven. Jag får fundera hur jag ska lösa det, är inte så sugen på att sova över faktiskt.
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 20:59Men tänk så skönt att slippa laga frukost själv före loppet så då kan man använda den tiden till att sova och sen bara kunna rasa ihop i en säng och sova efter loppet utan att behöva köra hem och dagen efter är det bara att sätta sig vid dukat frukostbord
Men tänk så skönt att slippa laga frukost själv före loppet så då kan man använda den tiden till att sova och sen bara kunna rasa ihop i en säng och sova efter loppet utan att behöva köra hem och dagen efter är det bara att sätta sig vid dukat frukostbord
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 21:00Jag sov på vandrarhemmet mitt i stan i fjol, både natten före och efter. Det funkade kanon
Jag sov på vandrarhemmet mitt i stan i fjol, både natten före och efter. Det funkade kanon
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 21:07Visst är det skönt att slippa resa efter loppet? Tyckte det var nästan för långt att åka hem från Lidingö, för jag hann börja frysa och bli så där trött och läskig innan jag hann hem (till Sumpan).
Det lär jag slippa i Uppsala i alla fall, som tur är. K
Visst är det skönt att slippa resa efter loppet? Tyckte det var nästan för långt att åka hem från Lidingö, för jag hann börja frysa och bli så där trött och läskig innan jag hann hem (till Sumpan).
Det lär jag slippa i Uppsala i alla fall, som tur är. K
Quote from Funbeat user on 3 August 2008, 11:22Det är skönt att slippa åka någonstans alls på tävlingsdagen.
Bodde på Svava igår inför Månkarbo marathon. Riktigt bra hotell.
Garage under hotellet, infart på baksidan. OBS tänk på att receptionen säljer dygnsbiljett för 60Kr jämfört med automaten som vi
Det är skönt att slippa åka någonstans alls på tävlingsdagen.
Bodde på Svava igår inför Månkarbo marathon. Riktigt bra hotell.
Garage under hotellet, infart på baksidan. OBS tänk på att receptionen säljer dygnsbiljett för 60Kr jämfört med automaten som vi
Quote from Funbeat user on 3 August 2008, 11:24Finns det trådlöst Internet så blir det fullständigt perfekt 🙂
Finns det trådlöst Internet så blir det fullständigt perfekt 🙂
Quote from Funbeat user on 3 August 2008, 11:31Såg nätverksuttag på rummet. Vet inte om det ingår osv.
Tänkte du blogga från banan 🙂 (Nä jag vet vad du menar)
Såg nätverksuttag på rummet. Vet inte om det ingår osv.
Tänkte du blogga från banan 🙂 (Nä jag vet vad du menar)
Quote from Funbeat user on 3 August 2008, 11:39Först och främst tänkte jag på älsklingen som inte kommer att ha något att göra, mer än att hejja på oss förståss och det är ett nog så viktigt uppdrag. Men ska nån av oss få sova måste vi kunna kolla mailen åtminstone 🙂
Fast jag får nog säkert också l
Först och främst tänkte jag på älsklingen som inte kommer att ha något att göra, mer än att hejja på oss förståss och det är ett nog så viktigt uppdrag. Men ska nån av oss få sova måste vi kunna kolla mailen åtminstone 🙂
Fast jag får nog säkert också l
Quote from Funbeat user on 3 August 2008, 11:53Lady G - om den du kallar "äsklingen" är en hyfsat vuxen människa kan han/hon få hjälpa till som funktionär. Det är roligt!
Lady G - om den du kallar "äsklingen" är en hyfsat vuxen människa kan han/hon få hjälpa till som funktionär. Det är roligt!