Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarUppsala 100 km
You need to log in to create posts and topics.

Jag åker upp redan på fredagen och stannar på Hotell Svava, det tycker jag du också borde göra. De borde ha rum kvar också, så vitt jag vet: http://www.hotelsvava.com/

Det är det värt, garanterat!

Hmm, jag är kluven. Jag får fundera hur jag ska lösa det, är inte så sugen på att sova över faktiskt.

Men tänk så skönt att slippa laga frukost själv före loppet så då kan man använda den tiden till att sova och sen bara kunna rasa ihop i en säng och sova efter loppet utan att behöva köra hem och dagen efter är det bara att sätta sig vid dukat frukostbord

Jag sov på vandrarhemmet mitt i stan i fjol, både natten före och efter. Det funkade kanon

Visst är det skönt att slippa resa efter loppet? Tyckte det var nästan för långt att åka hem från Lidingö, för jag hann börja frysa och bli så där trött och läskig innan jag hann hem (till Sumpan).

Det lär jag slippa i Uppsala i alla fall, som tur är. K

Det är skönt att slippa åka någonstans alls på tävlingsdagen.
Bodde på Svava igår inför Månkarbo marathon. Riktigt bra hotell.
Garage under hotellet, infart på baksidan. OBS tänk på att receptionen säljer dygnsbiljett för 60Kr jämfört med automaten som vi

Finns det trådlöst Internet så blir det fullständigt perfekt 🙂

Såg nätverksuttag på rummet. Vet inte om det ingår osv.
Tänkte du blogga från banan 🙂 (Nä jag vet vad du menar)

Först och främst tänkte jag på älsklingen som inte kommer att ha något att göra, mer än att hejja på oss förståss och det är ett nog så viktigt uppdrag. Men ska nån av oss få sova måste vi kunna kolla mailen åtminstone 🙂

Fast jag får nog säkert också l

Lady G - om den du kallar "äsklingen" är en hyfsat vuxen människa kan han/hon få hjälpa till som funktionär. Det är roligt!