Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarUppsala 100 km
You need to log in to create posts and topics.

I framtiden lär jag nog stå där vid startlinjen, men segern kommer jag inte fajtas om 🙂

Hej Stefan, kul att du har du hittat till FunBeat! Då får man passa på att gratulera till en magnifik prestation i Athen, 67 mil va? Följde dig via nätet. (t+)

Tack för det. Det blev till slut 669 km... Det var slitigt på slutet med bihåleinflammation och en ganska sargad höger häl. Hyfsat återhämtad nu och testar formen med 6 tim i Borlänge på lördag. Målet blir 10 % av mitt mål i Aten. 70 km är ett ok resulta

Är det för tiigt att testa ett sånt här lopp tro? Jag har bara sprungit i drygt 2 år och gjort 4 maror samt ett 50K. Först funderade jag på att springa 50K-varianten, men är ju sugen på att testa nåt riktigt långt. Vet inte om jag ska våga mig på det reda

Det vore inte att fega att köra 50K i år och 100K nästa år, det vore väl snarare klokt, med tanke på att du är osäker?

Med tanke på att det är 2 veckor före LL som jag tänkte testa i år så är förmodligen 50K rätt lagom.

Men å andra sidan så är 100K en lite mer utmanande sträcka 😉
Fler som åker från Stockholm och vill samåka?

lol

Du känner bäst själv om dina ben ställer upp på 100km och sen 30km två veckor senare 🙂

Mja, det blir inget LL om jag tar 100K, men däremot om jag tar 50K. Alla dessa beslut...

Måste i år ta LL och avsluta min 5:e klassiker, men sen får vi se om man skall satsa på ultralöpning istället då blir det att åka till Uppsala 2009. Är just nu trött på "folkfestloppen" med för många deltagare.