Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 21:01I framtiden lär jag nog stå där vid startlinjen, men segern kommer jag inte fajtas om 🙂
I framtiden lär jag nog stå där vid startlinjen, men segern kommer jag inte fajtas om 🙂
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 21:16Hej Stefan, kul att du har du hittat till FunBeat! Då får man passa på att gratulera till en magnifik prestation i Athen, 67 mil va? Följde dig via nätet. (t+)
Hej Stefan, kul att du har du hittat till FunBeat! Då får man passa på att gratulera till en magnifik prestation i Athen, 67 mil va? Följde dig via nätet. (t+)
Quote from Funbeat user on 10 April 2008, 21:50Tack för det. Det blev till slut 669 km... Det var slitigt på slutet med bihåleinflammation och en ganska sargad höger häl. Hyfsat återhämtad nu och testar formen med 6 tim i Borlänge på lördag. Målet blir 10 % av mitt mål i Aten. 70 km är ett ok resulta
Tack för det. Det blev till slut 669 km... Det var slitigt på slutet med bihåleinflammation och en ganska sargad höger häl. Hyfsat återhämtad nu och testar formen med 6 tim i Borlänge på lördag. Målet blir 10 % av mitt mål i Aten. 70 km är ett ok resulta
Quote from Funbeat user on 12 June 2008, 19:37Är det för tiigt att testa ett sånt här lopp tro? Jag har bara sprungit i drygt 2 år och gjort 4 maror samt ett 50K. Först funderade jag på att springa 50K-varianten, men är ju sugen på att testa nåt riktigt långt. Vet inte om jag ska våga mig på det reda
Är det för tiigt att testa ett sånt här lopp tro? Jag har bara sprungit i drygt 2 år och gjort 4 maror samt ett 50K. Först funderade jag på att springa 50K-varianten, men är ju sugen på att testa nåt riktigt långt. Vet inte om jag ska våga mig på det reda
Quote from Funbeat user on 12 June 2008, 19:58Det vore inte att fega att köra 50K i år och 100K nästa år, det vore väl snarare klokt, med tanke på att du är osäker?
Det vore inte att fega att köra 50K i år och 100K nästa år, det vore väl snarare klokt, med tanke på att du är osäker?
Quote from Funbeat user on 12 June 2008, 20:32Med tanke på att det är 2 veckor före LL som jag tänkte testa i år så är förmodligen 50K rätt lagom.
Med tanke på att det är 2 veckor före LL som jag tänkte testa i år så är förmodligen 50K rätt lagom.
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 16:50Men å andra sidan så är 100K en lite mer utmanande sträcka 😉
Fler som åker från Stockholm och vill samåka?
Men å andra sidan så är 100K en lite mer utmanande sträcka 😉
Fler som åker från Stockholm och vill samåka?
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 16:53lol
Du känner bäst själv om dina ben ställer upp på 100km och sen 30km två veckor senare 🙂
lol
Du känner bäst själv om dina ben ställer upp på 100km och sen 30km två veckor senare 🙂
Quote from Funbeat user on 14 June 2008, 19:59Mja, det blir inget LL om jag tar 100K, men däremot om jag tar 50K. Alla dessa beslut...
Mja, det blir inget LL om jag tar 100K, men däremot om jag tar 50K. Alla dessa beslut...
Quote from Funbeat user on 15 June 2008, 16:54Måste i år ta LL och avsluta min 5:e klassiker, men sen får vi se om man skall satsa på ultralöpning istället då blir det att åka till Uppsala 2009. Är just nu trött på "folkfestloppen" med för många deltagare.
Måste i år ta LL och avsluta min 5:e klassiker, men sen får vi se om man skall satsa på ultralöpning istället då blir det att åka till Uppsala 2009. Är just nu trött på "folkfestloppen" med för många deltagare.