Quote from Guest on 15 March 2010, 14:59För fjärde året arrangeras Uppsala Monster Tur 100 och 50 km löptävling! Alla löpare är välkomna att springa denna tävling och testa sin uthållighet under perfekta förhållanden och bra service.
Tävlingen går genom centrala Uppsala och arrangemanget skapar
För fjärde året arrangeras Uppsala Monster Tur 100 och 50 km löptävling! Alla löpare är välkomna att springa denna tävling och testa sin uthållighet under perfekta förhållanden och bra service.
Tävlingen går genom centrala Uppsala och arrangemanget skapar
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 15:09Har just skickat iväg anmälan till Staffan. Förra året var jag åskådare och det misstaget tänker jag inte upprepa.
Har just skickat iväg anmälan till Staffan. Förra året var jag åskådare och det misstaget tänker jag inte upprepa.
Quote from Lars Breström on 15 March 2010, 15:34Hemsidan är spärrad!
Någon som känner till detta?
Hemsidan är spärrad!
Någon som känner till detta?
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 15:39Inga spärrar här 🙂
Inga spärrar här 🙂
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 15:39mitt antivirusprogram får frispel och gapar om att det är rapporterad sida... ?
"Webbsidan på www.upp100km.se har rapporterats göra angrepp på datorer och har därför blockerats enligt dina säkerhetsinställningar."
mitt antivirusprogram får frispel och gapar om att det är rapporterad sida... ?
"Webbsidan på http://www.upp100km.se har rapporterats göra angrepp på datorer och har därför blockerats enligt dina säkerhetsinställningar."
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 15:44Ev. tips.
En som är nästan synonym med KONDIS/Ultra i Norge har fått något virus som sedan ger sig på andra.Staffan har säkerligen kontakt med honom, så detta är en möjlighet.
Jag känner ju en del på KONDIS så jag blev varnad.
Avsändare Kjell elller K
Ev. tips.
En som är nästan synonym med KONDIS/Ultra i Norge har fått något virus som sedan ger sig på andra.
Staffan har säkerligen kontakt med honom, så detta är en möjlighet.
Jag känner ju en del på KONDIS så jag blev varnad.
Avsändare Kjell elller K
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 16:00Ingen spärr här heller.
Ingen spärr här heller.
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 16:11Tjena! Kul att ni öppnade en tråd för detta. Min aktivitet på funbeat har varit låg men jag vet att det är en bra kommunikationsväg utåt till alla löpsugna långskubbare.
Det var problem med hemsidan i höstas men nu har hemsidan tvättats och diskats på a
Tjena! Kul att ni öppnade en tråd för detta. Min aktivitet på funbeat har varit låg men jag vet att det är en bra kommunikationsväg utåt till alla löpsugna långskubbare.
Det var problem med hemsidan i höstas men nu har hemsidan tvättats och diskats på a
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 16:27Jag tänker anmäla mig så fort jag vet till vilken distans 🙂
Jag tänker anmäla mig så fort jag vet till vilken distans 🙂
Quote from Funbeat user on 15 March 2010, 16:38Sidan spärrad här också ... 🙁
Sidan spärrad här också ... 🙁