Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 19:18Jag hade nu 2 veckor mellan Uppsala och Lidingö ( nu i höstas) och hade inge problem med att springa de 3 milen i LL, men tyckte det var bara så tråkigt, det kan vara ett problem med laddningen och motivationen även om bena kan springa.
Jag hade nu 2 veckor mellan Uppsala och Lidingö ( nu i höstas) och hade inge problem med att springa de 3 milen i LL, men tyckte det var bara så tråkigt, det kan vara ett problem med laddningen och motivationen även om bena kan springa.
Quote from Therese Linner on 16 March 2010, 19:27Jag har ju tänkt springa London to Brighton 5 september så jag tar det säkerligen rätt lugnt och kommer och funktionärar. Jag hade huuur kul som helst förra året. (H:)
Jag har ju tänkt springa London to Brighton 5 september så jag tar det säkerligen rätt lugnt och kommer och funktionärar. Jag hade huuur kul som helst förra året. (H:)
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 20:15Jag kommer inte heller springa i Uppsala, så det blir ett stort funkgäng istället 🙂
(hoppas några springer så vi har något att göra)
Jag kommer inte heller springa i Uppsala, så det blir ett stort funkgäng istället 🙂
(hoppas några springer så vi har något att göra)
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 22:0518 sep blir perfekt. Tre veckor efter Skövde Ultrafestival. I höstas fick jag bara 2 veckor mellan 48-timmars och 100K-löpet i Uppsala. Det var för kort. Lidingöloppet kommer jag att skippa och vila mig i form till SUM istället.
19/9 är föresten valdagen
18 sep blir perfekt. Tre veckor efter Skövde Ultrafestival. I höstas fick jag bara 2 veckor mellan 48-timmars och 100K-löpet i Uppsala. Det var för kort. Lidingöloppet kommer jag att skippa och vila mig i form till SUM istället.
19/9 är föresten valdagen
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 22:12Blir det personsämsta på Lidingö så får det väl bli så...
Monstret är lockande.
Blir det personsämsta på Lidingö så får det väl bli så...
Monstret är lockande.
Quote from Funbeat user on 16 March 2010, 23:06Det lutar nog också åt att jag nog springer Uppsala 100km. Och så får jag ta Lidingö lite som det kommer.(jag har ju planerat det så länge).
Jag får nog se lite i Juni, veckan efter Stockholm maran, på Broloppet hur kroppen käns.
Så jag väntar nog med a
Det lutar nog också åt att jag nog springer Uppsala 100km. Och så får jag ta Lidingö lite som det kommer.(jag har ju planerat det så länge).
Jag får nog se lite i Juni, veckan efter Stockholm maran, på Broloppet hur kroppen käns.
Så jag väntar nog med a
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 09:14De senaste inläggen har gett en del att fundera på... Eftersom en ny bana planeras finns det möjligheter att lägga in en runda med fler backar så att det skulle passa eventuella uppladdningar inför lopp med fartgupp. Runt omkring studenternas finns finfin
De senaste inläggen har gett en del att fundera på... Eftersom en ny bana planeras finns det möjligheter att lägga in en runda med fler backar så att det skulle passa eventuella uppladdningar inför lopp med fartgupp. Runt omkring studenternas finns finfin
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 09:18Are you Sirius?:-)
Are you Sirius?:-)
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 12:34Upp på åsen och varva Sten Sture-monumentet kanske? 🙂
Upp på åsen och varva Sten Sture-monumentet kanske? 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2010, 12:43Håkan, jag skulle nog gärna göra det om jag var någorlunda säker på att klara distansen men jag vet inte... Jag måste fundera på saken 🙂
Det räcker inte med vilja, om inte kroppen är förmögen att upprätthålla sin del av arbetet.
Håkan, jag skulle nog gärna göra det om jag var någorlunda säker på att klara distansen men jag vet inte... Jag måste fundera på saken 🙂
Det räcker inte med vilja, om inte kroppen är förmögen att upprätthålla sin del av arbetet.