Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 11:18Konstig webbläsare, kanske ska byta den? Vad använder du, IE?
Konstig webbläsare, kanske ska byta den? Vad använder du, IE?
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 11:22Fungerar det bättre att gå rakt på en annan URL, t ex
http://2010.upp100km.se/information-1
http://2010.upp100km.se/home/anmalanuppmot2010
Fungerar det bättre att gå rakt på en annan URL, t ex
http://2010.upp100km.se/information-1
http://2010.upp100km.se/home/anmalanuppmot2010
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 11:23För dem som inte kommer in alls kan jag ju göra så här istället:
För att anmäla sig till Uppsala Monster Tur 2010 skicka ett mail till
staffanupp100km.se
med uppgifter om:Namn
Distans
Adress
Födelseår, månad och dag (xxxx-mm-dd)
Klubb
Klass (dam /
För dem som inte kommer in alls kan jag ju göra så här istället:
För att anmäla sig till Uppsala Monster Tur 2010 skicka ett mail till
staffanupp100km.se
med uppgifter om:
Namn
Distans
Adress
Födelseår, månad och dag (xxxx-mm-dd)
Klubb
Klass (dam /
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 11:36jag har prövat allt känns det som, min hemdator, min killes dator, min jobbdator, jag har prövat explorer och Mozilla.. men inget funkar
jag har prövat allt känns det som, min hemdator, min killes dator, min jobbdator, jag har prövat explorer och Mozilla.. men inget funkar
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 11:37Annica
eftersom jag aldrig sprungit och har lite funderingar så skulle jag såklart gärna läsa lite mer om det innan jag anmäler mig.
Annica
eftersom jag aldrig sprungit och har lite funderingar så skulle jag såklart gärna läsa lite mer om det innan jag anmäler mig.
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 11:45Då fortsätter jag klipp-och-klistra, för det vore ju jätteskoj om du anmälde dig!!
Tävlingscentrum och bana: Karta (obs! Preliminär, kommer ev. att ändras)
Tid för start 100K och 50K: 18 september. Klockan 07:00
Maxtid: 15 timmar
Klasser: Full klassinde
Då fortsätter jag klipp-och-klistra, för det vore ju jätteskoj om du anmälde dig!!
Tävlingscentrum och bana: Karta (obs! Preliminär, kommer ev. att ändras)
Tid för start 100K och 50K: 18 september. Klockan 07:00
Maxtid: 15 timmar
Klasser: Full klassinde
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 11:46Annica
TACK, nu kommer lite info, det är sånt jag gärna vill läsa innan jag anmäler mig 🙂det vore kul förstås, men jag är fortfarande lite rädd för distanserna. Men nån gång måste ju vara den första också så 🙂
Annica
TACK, nu kommer lite info, det är sånt jag gärna vill läsa innan jag anmäler mig 🙂
det vore kul förstås, men jag är fortfarande lite rädd för distanserna. Men nån gång måste ju vara den första också så 🙂
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 11:50Du har en frikostig maxtid, så du kommer inte att misslyckas om det bara är fullfölja du oroar dig för. Det är en platt och snäll bana, man är aldrig ensam och funktionärerna är jättebra. Nära till allt, vätskestationen är aldrig speciellt långt borta och
Du har en frikostig maxtid, så du kommer inte att misslyckas om det bara är fullfölja du oroar dig för. Det är en platt och snäll bana, man är aldrig ensam och funktionärerna är jättebra. Nära till allt, vätskestationen är aldrig speciellt långt borta och
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 11:55tack Annica
det får nog bli 50km för mig, det låter ju faktiskt riktigt kul och bra upplägg 🙂
tack Annica
det får nog bli 50km för mig, det låter ju faktiskt riktigt kul och bra upplägg 🙂
Quote from Funbeat user on 21 April 2010, 11:59Det är jätteskoj, jag anmälde mig innan till 50k just för att jag gillar loppet och vill vara med (inte nödvändigtvis för att slå några rekord eller "göra en tid" däremot).
Det är dessutom väldigt inspirerande att få se de duktigare löparna flera gånger
Det är jätteskoj, jag anmälde mig innan till 50k just för att jag gillar loppet och vill vara med (inte nödvändigtvis för att slå några rekord eller "göra en tid" däremot).
Det är dessutom väldigt inspirerande att få se de duktigare löparna flera gånger