Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Dags att väcka tråden till liv nu när det snart bara är en månad kvar till start! Hur går det med träningen?

Två veckor kvar. Det känns som evigheter.

Nåja, den som väntar på något gott... 😀

Det börjar hetta till även hos tävlingsledningen. Det ska bli riktigt roligt att få duka upp till löparfest i stadsparken i år igen. Det är inte riktigt lika många anmälda som tidigare år och det beror nog till viss del på dålig marknadsföring från lednin

Hoppas att jag hinna återhämta mig i tid för loppet. Det börjar närma sig!

Jag är anmäld till 50km, har aldrig sprungit längre än mara-distansen tidigare så det här kommer bli spännande.

(speciellt eftersom jag har revben+magmuskler som jäklas lite med mig fn)

Ska bli skoj att springa. Har dock en lite strulande hälsena just nu,men som håller på att bli bättre. I värsta fall får jag bryta under loppet. Om jag bryter tidgare än mina planerade 50 km så kan jag hoppa in o hjälpa till som funkis om ni behöver hjälp

Marcus: Hoppas hälsenan din håller. Underlaget är ganska snällt så det borde den göra. Stanna gärna kvar som funktionär även efter att du nått dina 50k, dvs du behöver inte bryta för att få vara funkis. Jag kommer att vara där som funkis, och lovar att in

För er som ska springa så ska uppladdningsfasen ha börjat nu där kroppen ska återhämta sig från träningen och det mentala suget efter att få komma ut på startlinjen börja infinna sig. De små skador ni beskriver hinner förhoppningsvis rätta till sig. Det ä

Men vad skoj. Jag hoppar gärna in som funkis före 50 km eller efter mina 50 km. Kul att hjälpa till!

Marcus>> Absolut! Du är mycket välkommen till andra sidan.
10 dagar kvar!