Quote from Sissel Svanøe on 8 September 2010, 14:48När kommer det upp mer info på hemsidan om tid och plats för nummerlappsutdelning, eller kan jag passa på att ställa den frågan här på funbeat?
Kan man hämta nummerlapp på något ställe dagen innan eller är det tävlingscentrum på lördagmorgonen som gäller
När kommer det upp mer info på hemsidan om tid och plats för nummerlappsutdelning, eller kan jag passa på att ställa den frågan här på funbeat?
Kan man hämta nummerlapp på något ställe dagen innan eller är det tävlingscentrum på lördagmorgonen som gäller
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 15:09Maria>> Ett PM kommer att komma ut under de närmaste dagarna eller under helgen. Det skickas ut via mail till deltagare och finns också nedladdningsbart från hemsidan. I detta PM kommer all information att finnas om loppet och tävlingsdagen. Sportdrycken
Maria>> Ett PM kommer att komma ut under de närmaste dagarna eller under helgen. Det skickas ut via mail till deltagare och finns också nedladdningsbart från hemsidan. I detta PM kommer all information att finnas om loppet och tävlingsdagen. Sportdrycken
Quote from Sissel Svanøe on 8 September 2010, 16:28Tack för ruskigt snabbt och utförligt svar.
Nu var det i o f s nummerlappsutdelning snarare än prisutdelning jag var intresserad av i första hand. Av tidigare erfarenheter att döma är sannolikheten större att jag får nummerlapp än att jag får pris. 🙂
Tack för ruskigt snabbt och utförligt svar.
Nu var det i o f s nummerlappsutdelning snarare än prisutdelning jag var intresserad av i första hand. Av tidigare erfarenheter att döma är sannolikheten större att jag får nummerlapp än att jag får pris. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 September 2010, 20:26(H) Helt rätt av dig! Jag läste fel eller feltolkade i hjärnan när jag skrev. Vi får hoppas att det blir i rätt ordning den 18 så att inte priserna delas ut på morgonen och nummerlapparna till segrarna. Rätt ska vara rätt...
Det kan ha blivit fel på grun
(H) Helt rätt av dig! Jag läste fel eller feltolkade i hjärnan när jag skrev. Vi får hoppas att det blir i rätt ordning den 18 så att inte priserna delas ut på morgonen och nummerlapparna till segrarna. Rätt ska vara rätt...
Det kan ha blivit fel på grun
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 16:46Vi ses väl som vanligt och tar en bit mat tillsammans kvällen innan?
Bord är bokat på Pipes of Scotland, Kungsgatan 27, centralt och bra, kl 19.15.
Jag har bokat i mitt namn för åtta personer. Så de första åtta som kommer har en garanterad sittplats vid
Vi ses väl som vanligt och tar en bit mat tillsammans kvällen innan?
Bord är bokat på Pipes of Scotland, Kungsgatan 27, centralt och bra, kl 19.15.
Jag har bokat i mitt namn för åtta personer. Så de första åtta som kommer har en garanterad sittplats vid
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 17:40Startlistan ligger uppe på hemsidan nu! www.upp100km.se
Mycket trevlig läsning och allt är laddat för en spännande dag i Uppsala stadspark.
Välkomna!
Jag kommer inte hinna hänga med ut på kvällen innan men det är ett bra hak Lena hittat. Rekomenderas!
Startlistan ligger uppe på hemsidan nu! http://www.upp100km.se
Mycket trevlig läsning och allt är laddat för en spännande dag i Uppsala stadspark.
Välkomna!
Jag kommer inte hinna hänga med ut på kvällen innan men det är ett bra hak Lena hittat. Rekomenderas!
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 19:48Heja, heja! Jag ska springa Kung-Björn loppet på lördag i Uppsala men efter målgång så kommer jag ner till Stadsparken och hejar på er. Lycka till!
Heja, heja! Jag ska springa Kung-Björn loppet på lördag i Uppsala men efter målgång så kommer jag ner till Stadsparken och hejar på er. Lycka till!
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 19:51Jag och Laila hänger gärna på. Vi bor på vandrarhemmet på St. Persgatan.
Jag och Laila hänger gärna på. Vi bor på vandrarhemmet på St. Persgatan.
Quote from Christer Heinbäck on 16 September 2010, 20:26Åh va jag önskar att jag kunde ställa upp i Uppsala.
Är tyvärr uppbokad på annat:-(, men ska tänka på er och följa er.Lycka till alla!!
Åh va jag önskar att jag kunde ställa upp i Uppsala.
Är tyvärr uppbokad på annat:-(, men ska tänka på er och följa er.
Lycka till alla!!
Quote from Funbeat user on 16 September 2010, 23:06Oj, det ser ut som ett tufft startfält på 100 km. Vi får hoppas på bra löpväder. Att arrangemanget är tipp-topp tvekar jag inte en sekund på. Middagen skippar jag. Jag bilar upp till Uppsala på lördagsmorgonen.
Oj, det ser ut som ett tufft startfält på 100 km. Vi får hoppas på bra löpväder. Att arrangemanget är tipp-topp tvekar jag inte en sekund på. Middagen skippar jag. Jag bilar upp till Uppsala på lördagsmorgonen.