Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 21:56Tävlingen går att följa på www.jogg.se
Tävlingen går att följa på http://www.jogg.se
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 22:01Ha det så kul i morgon!
Jag får säga som jag brukar: vi ses nästa år... 🙂
Ha det så kul i morgon!
Jag får säga som jag brukar: vi ses nästa år... 🙂
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 19:05Daniel Nilsson placerar sig med 7:23 på en 7:e plats genom historien.
Nu lite mänskligare:
Någon som läser detta och befinner sig i Uppsala och stöter på Bertil Palmqvist.
Fråga honom 2 saker:
Hur många 100K har du fullföljt?
Örjan Olsson har 40 - tror j
Daniel Nilsson placerar sig med 7:23 på en 7:e plats genom historien.
Nu lite mänskligare:
Någon som läser detta och befinner sig i Uppsala och stöter på Bertil Palmqvist.
Fråga honom 2 saker:
Hur många 100K har du fullföljt?
Örjan Olsson har 40 - tror j
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 19:09Tack för ett bra arrangemang Staffan och gänget! För oss som sprang den kortare delen hade ni ju dessutom kanonväder för löpning...
Tack för ett bra arrangemang Staffan och gänget! För oss som sprang den kortare delen hade ni ju dessutom kanonväder för löpning...
Quote from Sissel Svanøe on 18 September 2010, 19:59Ja, tack alla inblandade för arrangemang och muntra tillrop. Och tack Laila för att du övertalade mig att springa 100 i st f 50. Det fick ju bra det med:)
Ja, tack alla inblandade för arrangemang och muntra tillrop. Och tack Laila för att du övertalade mig att springa 100 i st f 50. Det fick ju bra det med:)
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 22:08Som vanligt en riktigt kul tävling.
Skönt att se att Bertil och Rickard som kämpade in i det sista hann i mål innan maxtiden.
Vilket skitväder det blev efter att man klev i mål på 50 km. Tyckte riktigt synd om 100 km löparna. Ni var helt klart dagens
Som vanligt en riktigt kul tävling.
Skönt att se att Bertil och Rickard som kämpade in i det sista hann i mål innan maxtiden.
Vilket skitväder det blev efter att man klev i mål på 50 km. Tyckte riktigt synd om 100 km löparna. Ni var helt klart dagens
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 23:20Tack alla - både löpare och funktionärer, men allra mest Staffan - för en fantastiskt rolig dag!
Tack alla - både löpare och funktionärer, men allra mest Staffan - för en fantastiskt rolig dag!
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 23:24Tack tack tack taaack!!!
min ultradebut.
Kunde inte ha gjort det bättre!
Tack funktionärer och arrangörer!!!!!!
Tack tack tack taaack!!!
min ultradebut.
Kunde inte ha gjort det bättre!
Tack funktionärer och arrangörer!!!!!!
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 23:36Ett härligt arrangemang med uppoffrande fuktionärer. Speciellt Lena, Carin och Janne som uthärdade hela dagen. Det gjorde förstås Reima, Peter och Staffan också med de är ju härdade vid det här laget.
Det blev lite manfall på 100K. Jag tror inte det var
Ett härligt arrangemang med uppoffrande fuktionärer. Speciellt Lena, Carin och Janne som uthärdade hela dagen. Det gjorde förstås Reima, Peter och Staffan också med de är ju härdade vid det här laget.
Det blev lite manfall på 100K. Jag tror inte det var
Quote from Funbeat user on 18 September 2010, 23:50Ett pers är alltid ett pers. Bra jobbat Micke!
(du vet väl att du numera går under benämningen 118 800, jättebillig nummerupplysning? :- )
Ett pers är alltid ett pers. Bra jobbat Micke!
(du vet väl att du numera går under benämningen 118 800, jättebillig nummerupplysning? :- )