Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Oh vad kul att se er alla på bilderna, men fy vad jag önskar att jag var med.

Snabb rapport från tävlingsledningen:
Lördagen bjöd på storartat skådespel med idrottslig underhållning från början till slut. Rikard Kelloniemis målgång 4 minuter innan maxtiden var legendarisk och kommer att sitta kvar i minnet på oss som stod i mål och

Vill sända ett stort tack till Alla ni som hjälpte mig igenom mitt första 100 km lopp. Klarade mig med 4 minuters marginal och har inte varit så lycklig sedan mina barn blev födda. Tack Alla!!!!

Det är vi som ska tacka dig Rikard. Det var du som gjorde hela dagen värd ALLT!

Nu ligger alla resultat uppe på hemsidan! Det är mycket trevlig läsning.

Tack alla för en fantastisk lördag!

Tack tack tack för ett härligt arrangemang!!! Jag hade jättekul 🙂

Nu när jag nästan kan gå som folk, om än med stor försiktighet, skrider jag stolt omkring och är nöjd med livet 🙂

Tack alla goa löpare för en heldag. 😀 Själv sprang jag bara 2.5 km, men vilka kilometrar… Att se alla uppradade vid mållinjen och ta emot Rikard var magiskt. (L)

Till Rikard:

Håller med Lena att din prestation Rikard gjorde all insats som funktionär guld värd. Ni som gick hem tidigt missade loppets mest spännande höjdpunkt. 210 sekunders marginal på rätt sida, när vi under många timmar nästan räknat ut dig. Men v

Rikard gjorde en enorm prestation. Jag vet själv hur det är att slita med maxtiden. Det kan vara enormt stressande. Riktigt bra jobbat!

Fantastiskt bra gjort Rikard! Bra skrivet Jan, det var kul att läsa.