Quote from Sissel Svanøe on 17 September 2010, 10:54Jag och systern är kvällströtta och vill inte äta för sent så vi är nog där runt 18.00-18.30 ungefär. Men efterrätten äter vi gärna med er andra. Ska bli kul att ses igen LM och Krister. Ska bli särskilt kul att träffa bergsgeten Laila som skuttar runt i
Jag och systern är kvällströtta och vill inte äta för sent så vi är nog där runt 18.00-18.30 ungefär. Men efterrätten äter vi gärna med er andra. Ska bli kul att ses igen LM och Krister. Ska bli särskilt kul att träffa bergsgeten Laila som skuttar runt i
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 14:46Lycka till alla som springer i Uppsala i morgon!
Lycka till alla som springer i Uppsala i morgon!
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 16:03Lycka till alla löpare i morgon. Kom följa er efteråt. Ge allt så ses vi på sum. D
Lycka till alla löpare i morgon. Kom följa er efteråt. Ge allt så ses vi på sum. D
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 16:12Nu har jag bokat totalt 12 platser till middagen, varvav en är ledig.
Maria - ser fram mot att träffa er också, blekta, friserade och sminkade!
Nu har jag bokat totalt 12 platser till middagen, varvav en är ledig.
Maria - ser fram mot att träffa er också, blekta, friserade och sminkade!
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 17:09Det var en intevju idag kl 15:40 i SR uppland med Staffan Åkerblom. Hittar tyvärr ingen direkt länkt till klippet. http://sverigesradio.se/sida/sandningsarkiv.aspx?programid=68
Det var en intevju idag kl 15:40 i SR uppland med Staffan Åkerblom. Hittar tyvärr ingen direkt länkt till klippet. http://sverigesradio.se/sida/sandningsarkiv.aspx?programid=68
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 17:15Jag dyker upp på krogen och hoppas på den sista platsen.
Jag dyker upp på krogen och hoppas på den sista platsen.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 18:32jag t?nkte ocks? ?ta, hoppas p? att det finns en stol ledig 🙂
jag t?nkte ocks? ?ta, hoppas p? att det finns en stol ledig 🙂
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 18:48Lycka till i morgon alla som ska springa.
Själv kommer jag att tillbringa hela helgen med att segla, blir första helgen på mycket länge utan träning.
Lycka till i morgon alla som ska springa.
Själv kommer jag att tillbringa hela helgen med att segla, blir första helgen på mycket länge utan träning.
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 19:41Det beror väl på hur liten segelbåten är Janne.....Har själv jobbat skiten ur mig med kapsejsning utanför Östhammar....Lycka till i fjärdarna då..!!!!
Det beror väl på hur liten segelbåten är Janne.....Har själv jobbat skiten ur mig med kapsejsning utanför Östhammar....Lycka till i fjärdarna då..!!!!
Quote from Funbeat user on 17 September 2010, 20:58Tja, ett bord för tolv räckte ju bra till 18 också 🙂
Tja, ett bord för tolv räckte ju bra till 18 också 🙂