Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Annica,
ta den längsta så får du mest valuta för pengarna 😀

/Users/marie/Desktop/Varning.tiff

Vet inte om jag lyckas få in varningsrutan här ovan.

Kul att det blir ett lopp i höst igen. Varvning inne på Studenternas vore kanon. Personligen skulle jag gärna köra 250 varv på bana. Men å andra sidan är ju banan längs ån rätt trevlig och lättsprungen om man slipper alla jippon som var i fjol...

Stefan>> Å-vägen kommer att utnyttjas hur som helst. Det enda jippo som kommer att dominera uppsala helgen den 18 september blir Uppsala Monster Tur!

funkar att öppna sidan med Internet exploderar utan problem men Firefox måste jag ändra i inställningarna och bocka ur "Block reported attack sites". Konstigt.

Men det verkar vara ett himla trevligt arrangemang, tänkte lägga till det i kalendern och fund

Som löpare förstår jag dig Stefan - men tidtagning manuellt går INTE med så korta varv!! 🙂

Jag skulle inte springa Lidingö veckan efter ett 100 km lopp. Man behöver någon månads återhämtning efter en så lång ultra.

Ett 100 km lopp är knappast en lämplig upptrappning för Comrades. Jag tror att Uppsala 50 km eller Lidingö 30 km är bra etappmål p

Ja, Patrik.
Det är ju inte tänkt som upptrappning.
Utan mer tänkt (psykologiskt) att jag vill klara 100km (innom 12timmar) och vill vara säker på att jag klarar Comrades distansen (när jag väl betalar och åker så långt). 😉

Jag tror att en plan 100km lo

Uppsala Monstret är inte tänkt som en uppladdning för lidingö och jag tror att den kvalitetsmedvetne löparen väljer den plattare varianten i Uppsala.

Tjoho (räcker upp handen lite blygt). Jag väljer Lidingö. Lite mer kuperat och vildmark. För mig är det löparkvalité.

Fast jag dyker trots det ändå upp vid UppMoT100, fast då som funktionär förutsatt att inte familjen har planerat in något den helgen. D