Quote from Guest on 12 May 2012, 20:31http://addnature7summits.wordpress.com/om-utmaningen/
Jag tänker göra ett försök att klara av det här löpandes. Cykel är för mesar, då kan man lika gärna åka taxi mellan topparna.
Handuppräckning, har vi några mentalt instabila löpare i den här gruppen s
Jag tänker göra ett försök att klara av det här löpandes. Cykel är för mesar, då kan man lika gärna åka taxi mellan topparna.
Handuppräckning, har vi några mentalt instabila löpare i den här gruppen s
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 20:41En stilla undran, hur låååååååångt är det?
En stilla undran, hur låååååååångt är det?
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 20:50Behövs det bullar? 😀
Behövs det bullar? 😀
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 20:51Urusel research av Addnature. Vet de inte att Tornberget är högst i Storstockholm?
Urusel research av Addnature. Vet de inte att Tornberget är högst i Storstockholm?
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 20:56Ah, detaljer detaljer...
-Det blir 68471 meter. Plus minus ett par km.
-Räkna också med minst 1000 höjdmeter. Det är ju trots allt rätt höga toppar vi ska upp på.
-Tempot blir naturligt lågt redan från start. Vi ska låååångt.
-Ganska tidig start. Vi har
Ah, detaljer detaljer...
-Det blir 68471 meter. Plus minus ett par km.
-Räkna också med minst 1000 höjdmeter. Det är ju trots allt rätt höga toppar vi ska upp på.
-Tempot blir naturligt lågt redan från start. Vi ska låååångt.
-Ganska tidig start. Vi har
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 21:03Kartsammanställning
http://www.gpsies.com/notepadList.do?username=Essin
Kartsammanställning
http://www.gpsies.com/notepadList.do?username=Essin
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 21:03Låter kul. Men jag pajade vadmuskeln på skidor i vintras, så jag grejar inte det nu. Som sagt, hur långt är det?
EDIT, såg att du svarat nu.
Låter kul. Men jag pajade vadmuskeln på skidor i vintras, så jag grejar inte det nu. Som sagt, hur långt är det?
EDIT, såg att du svarat nu.
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 21:09Ja, Addnatures upplägg verkar lite nilly-willy.
Det dom kallar Högdalstippen är egentligen Hökarängstoppen (och den högsta konstgjorda toppen i Stockholm)
Ja, Addnatures upplägg verkar lite nilly-willy.
Det dom kallar Högdalstippen är egentligen Hökarängstoppen (och den högsta konstgjorda toppen i Stockholm)
Quote from Funbeat user on 12 May 2012, 21:27Assåmenvadfasendå det här låter ju som bästa träningspasset inför Axa någonsin och så är jag på landet? wtf. Men kör ni, rapportera, och så gör vi om det 🙂
Assåmenvadfasendå det här låter ju som bästa träningspasset inför Axa någonsin och så är jag på landet? wtf. Men kör ni, rapportera, och så gör vi om det 🙂
Quote from Funbeat user on 13 May 2012, 10:38Roligt! Jag kan tänka mig vara med.
Peter, tolkar jag meningen om färjan rätt i att Ekebyhovsbacken blir sist, alltså att man tar dem medurs med start vid Bruket?
Roligt! Jag kan tänka mig vara med.
Peter, tolkar jag meningen om färjan rätt i att Ekebyhovsbacken blir sist, alltså att man tar dem medurs med start vid Bruket?