Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningUrban 7 Summits, sön 20 maj
You need to log in to create posts and topics.

Ja det blir väl bra extra träning. 😀

Den lär ju innehålla "precious cargo" (och då menar jag inte fikat) så alla hjälper till att baxa upp den.

Hehe, låter skoj. Har alltid drömt om 7summits. 🙂 Jag ska försöka hänga på så länge jag orkar.

Just nu försöker jag få till nåt som kan liknas vid matstopp. Kaffe och kaka på Trädgårdskaféeet i Ulriksdal låter kanske smurfigt men det blir för klent och för sent (efter 13-tiden) så jag letar vidare efter en bra första anhalt.

OK, då vågar jag lova typ pizza innan kl 13 i alla fall 🙂

Återkommer om "middag"

SL leker som vanligt med oss medborgare.
Pendeltågen stoppar i Spånga i helgen, buss därefter upp till Kungsängen/Bålsta
http://sl.se/sv/Om-SL/Nyheter/Bussar-ersatter-pendeltagen/

Men min telefonapp och SL.se-sidan visar rätt info, dvs. ankomsttider till

Jobbar också på ett tidsschema.

Jag är tidsoptimist, ska försöka dämpa dom tendenserna lite 🙂

Men oj, ni springer ju förbi 25 meter från min ytterdörr! Behöver ni markservice mellan Huddinge Centrum och Flottsbro, så kan jag kanske bistå med vatten, toalett och en och annan bulle från frysen. Eller också skulle man göra något drastiskt och hänga m

Berit, PM:a mej ditt mobilnummer så slår jag en signal när vi närmar oss (om vi ens tar oss så långt). Ett litet depåstopp är aldrig fel, speciellt så sent in på passet. Och fem k bort till Flottsbro fixar du, jag kommer vara rejält halt o lytt vid det la

En grov tidsplan ser ut så här:
-Väsjöbacken vid 12. Första etappen är 17k och jag hoppas vi kan starta från Bruket vid 10:00 eller senast 10:10
-Lunch i Sollentuna C 12:30, klara senast 13:30
-Hagatoppen 14:30
-Hammarbybacken 16:00
-Högdalen 17:00. Här p