Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningUrban 7 Summits, sön 20 maj
You need to log in to create posts and topics.

Tack för sällskapet och dom fina bilderna Camilla 🙂

Det blev en äventyrlig och lång dag, detaljerad rapport kommer senare

Ser fram emot att få läsa rapporten 🙂 Tyckte att det hela lät som en kul grej.

Peter, jag har några till bilder om du eller någon annan i gänget vill ha.

Jag tackar också för trevligt sällskap och arrangemang!

Det var kul, fast tydligen kan en mage bli lite förvånad om den plötsligt får en stor pizza i sig mitt under löprundan - en ny erfarenhet. Ärligt talat var även mina fötter ganska glada att jag hopp

Jag hade ordnat surprise-kontroll här utanför med vatten och Djungelvrål och så bestämmer sig arrangören helt plötsligt för att ändra bansträckningen. 😀

Jag har följt er framfart hela dagen och är lite avis att det inte gick att vara med. Ett annat år s

Och här dök de heller aldrig upp. Förutom Camillas foton, har vi några bevis på att de har sprungit överhuvudtaget?!

Jag som var övertygad om de bara ratade mina frysta bullar, men tydligen dög det inte ens med Elins vätske- och godiskontroll. 🙂

All vår början bliver tokig. Vi (Naiti, Leif, Tobias och jag) tjuvstartade från Jakobsberg innan Thomas var på plats. Ett telefonsamtal senare och han hann ikapp oss andra precis när vi anlände till Första Toppen, Bruket i Järfälla. Dit kom också Camilla

Grymt bra försökt i alla fall! Jag är impad. Och avis som sagt. 🙂

Vilket underbart äventyr!

Spännande läsning. En ny chans låter bra. Själv blev vi fyra på blåleden 35 km trail. GÖTT;)