Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 12:48Jag pratade senast igår om att jag borde försöka komma igång och springa lite igen och att ett lämpligt tillfälle vore ett ultralångsamt långpass där jag kan haka på fem kilometer och sedan gå hem igen så det här kanske vore passande.
Vi har lilltjejn på
Jag pratade senast igår om att jag borde försöka komma igång och springa lite igen och att ett lämpligt tillfälle vore ett ultralångsamt långpass där jag kan haka på fem kilometer och sedan gå hem igen så det här kanske vore passande.
Vi har lilltjejn på
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 14:39Finns det någon slags tidsplan? Det finns inte en chans i helvete att jag springer särskilt långt i dagsläget så jag tänkte försöka passa in mig på lämpligt ställe. Förutsatt att inte mannen planerat något annat väldigt intressant för dagen...tvättstugan
Finns det någon slags tidsplan? Det finns inte en chans i helvete att jag springer särskilt långt i dagsläget så jag tänkte försöka passa in mig på lämpligt ställe. Förutsatt att inte mannen planerat något annat väldigt intressant för dagen...tvättstugan
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 15:55För tidigt för mig, tänkte avvakta med ultrasträckor till i höst, efter jubileumsmara och midnattslopp. Men, varför inte en tredje gång i höst? Innan det blir alltför mörkt förstås.
För tidigt för mig, tänkte avvakta med ultrasträckor till i höst, efter jubileumsmara och midnattslopp. Men, varför inte en tredje gång i höst? Innan det blir alltför mörkt förstås.
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 18:19Elin, det vore superroligt att se dej igen och det finns ingen orsak att haka på från start om du inte tänkt springa hela. Lunch i Sollentuna, där är ju en bra plats att haka på. Och tidsplan kommer.
Elin, det vore superroligt att se dej igen och det finns ingen orsak att haka på från start om du inte tänkt springa hela. Lunch i Sollentuna, där är ju en bra plats att haka på. Och tidsplan kommer.
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 18:35Har ni ritat ut hur ni tänkte springa? Kanske hänger på 5-10 km, nervarvning inför jubileumsmaran
Har ni ritat ut hur ni tänkte springa? Kanske hänger på 5-10 km, nervarvning inför jubileumsmaran
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 20:43Dom här följde vi i stort sett förra gången.
http://www.gpsies.com/notepadList.do?username=Essin
Dom här följde vi i stort sett förra gången.
http://www.gpsies.com/notepadList.do?username=Essin
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 22:34Ja det är ju fördelaktigt om det är en plats dit man kan ta sig med allmänna kommunikationsmedel. Då rör man ju sig dessutom hemåt åt mitt håll och jag "slipper" stanna för lång matpaus vilket jag inte gillar. 🙂
Ja det är ju fördelaktigt om det är en plats dit man kan ta sig med allmänna kommunikationsmedel. Då rör man ju sig dessutom hemåt åt mitt håll och jag "slipper" stanna för lång matpaus vilket jag inte gillar. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 22:35Och ja, det vore trevligt att ses. Du hänger ju inte på AddNature lika mycket som Ingela gör, jag har träffat henne varje gång jag varit där den här veckan. 😀
Och ja, det vore trevligt att ses. Du hänger ju inte på AddNature lika mycket som Ingela gör, jag har träffat henne varje gång jag varit där den här veckan. 😀
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 23:00Ja svängdörr på Addnature för Ingela 🙂
Ja svängdörr på Addnature för Ingela 🙂
Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 21:24This is the plan:
Vi blir få deltagare denna gång. Jag räknar med att starta själv och Joakim och Elin ansluter senare. Hoppas såklart få lite sällskap på vägen 🙂Pendeltåg 35 går från Centralen 9:13. Det tänker jag vara på.
(Precis som förra gången st
This is the plan:
Vi blir få deltagare denna gång. Jag räknar med att starta själv och Joakim och Elin ansluter senare. Hoppas såklart få lite sällskap på vägen 🙂
Pendeltåg 35 går från Centralen 9:13. Det tänker jag vara på.
(Precis som förra gången st