Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningUrban 7 Summits, sön 20 maj
You need to log in to create posts and topics.

Perfekt! Glass äten, dags att sova, ses imorgon. 🙂

Men det där gick välan bra!
Totalt 75 km (eller 80 om man räknar min angöring från Jakobsberg till starten).

Solo från Bruket till Sollentuna C, där Elin mötte upp. Vi sprang tillsammans in till Södermalm där Elin hoppade av (nästan en halvmara, och hon

Jättebra jobbat Peter! Det var "kul" att få vara med upp på i alla fall en topp, i ett annat liv hade jag nog orkat lite längre än så. Och det är skönt att du säger att milen mitt på dagen i värmen var de jobbigaste, då kan jag leva i tron att det inte al

EDIT: Glömde detaljen med tiden. Det tog exakt 12h så när på som nån minut. Kvart över 10 på förmiddagen startade jag från Bruket, kvart över 10 på kvällen klev jag upp på toppen av Ekebyhovsbacken där en liten råbock stod och väntade på mej.
Som sagt, de

Imponerande och häftigt!

Sånt gillar jag, lagom tokigt och görbart. (och så gör du om det själv, sorry Elin).
Nästa vända hänger jag på, så långt jag orkar. Starten är jag bra på då jag lärde mig åka utför i Bruket, samt harvade runt i Jakan inför en ma

No offence taken, jag var ju bara med en bråkdel av tiden. 🙂 Blir det en repris kan jag omöjligt vara i sämre form än nu så då kanske jag klarar av två toppar.

Bra jobbat Peter!

Jag hänger gärna på nästa gång. Klarar nog inte hela sträckan men kan hänga på så länge jag orkar...

Kul initiativ, sånt här uppmuntras! (H)

Va kul att det blev en omgång till 🙂

Funderar på om det skulle vara värt att ta pendeln till Kallhälls station så ni slipper springa både från och till Jakan-Bruket. Jag är osäker om det blir någon tidsvinst men vägen från Kallhälls station är fin.

J

Snyggt jobbat!

Bra idé Camilla! Omväxling förnöjer. kastar sej över GPSies