Quote from Funbeat user on 20 May 2012, 23:13Daniel, det var alltså du, M-Mia och...?
Daniel, det var alltså du, M-Mia och...?
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 07:05Starkt jobbat! (t+) 🙂
Starkt jobbat! (t+) 🙂
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 08:26Varför ha färjan i slutet?
Varför ha färjan i slutet?
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 08:30Som ursäkt för att bryta förstås.
Bra gjort ändå! Säg till om ni tänker genomföra någon alternativrunda framöver som istället går på Stockholms lägsta berg.
Som ursäkt för att bryta förstås.
Bra gjort ändå! Säg till om ni tänker genomföra någon alternativrunda framöver som istället går på Stockholms lägsta berg.
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 09:28Jag hade dragit alla spår innan det framgick att färjan skulle stoppas för service just den här helgen så då orkade jag inte rita om.
Tänkte det kunde vara skönt med en relativt kort snutt på slutet, det är ju bara 6 km från Flottsbro till färjan och sen
Jag hade dragit alla spår innan det framgick att färjan skulle stoppas för service just den här helgen så då orkade jag inte rita om.
Tänkte det kunde vara skönt med en relativt kort snutt på slutet, det är ju bara 6 km från Flottsbro till färjan och sen
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 13:10Låter som en klok kartritning. Vi var Jens, Cattis, Mia och Jag. Hur långt blev ditt försök igår?
Låter som en klok kartritning. Vi var Jens, Cattis, Mia och Jag. Hur långt blev ditt försök igår?
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 13:51Fem tokar startade (t+)
57 kilobyte fick vi ihop (t+)
Fem av sju toppar 🙂
Noll av två planerade fikastopp 🙁Nya tag på det här i höst
Fem tokar startade (t+)
57 kilobyte fick vi ihop (t+)
Fem av sju toppar 🙂
Noll av två planerade fikastopp 🙁
Nya tag på det här i höst
Quote from Funbeat user on 21 May 2012, 13:52Daniel, såg ni till några vildsvin?
Daniel, såg ni till några vildsvin?
Quote from Elias Engqvist on 21 May 2012, 15:01"Noll av två planerade fikastopp" - ni var alldeles för stressade och prioriterade fel!
🙂
"Noll av två planerade fikastopp" - ni var alldeles för stressade och prioriterade fel!
🙂
Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 10:48Heads up! Nu på söndag ska jag (förmodligen) försöka igen. Vilka hakar på?
Lite tidigare start denna gång. Inte nattpass som jag hade funderat på, tror inte vädret blir så stinkande varmt på söndag att det skulle vara motiverat. Och färjan går hela kväll
Heads up! Nu på söndag ska jag (förmodligen) försöka igen. Vilka hakar på?
Lite tidigare start denna gång. Inte nattpass som jag hade funderat på, tror inte vädret blir så stinkande varmt på söndag att det skulle vara motiverat. Och färjan går hela kväll